kirppisasiaa(taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hansu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hansu"

Vieras
Eihän se ole tyhmä joka PYYTÄÄ vaan se joka MAKSAA..kun tuotteessa lukee TUTTA tai REIMA niin hintaa voi olla mitä vaan.Yhdessä pöydässä oli paljon poikien kivoja vaatteita, mutta esim en maksaisi HAALISTUNEISTA puolipotkareista jossa vielä pesunukkaa niin 3 euroa vaikka on kuin merkkitavaraa,kun uudet saa muutaman euron kalliimmalla.Yhdestä pöydästä löysin ihanan disneyn fleecehaalarin 3,5 eurolla, siinä oli hinta kohdillaan.Kun on vielä avattava malli, helppo pukea ja kädetkin saa piiloon" kääntöhihoilla"

Joillain vain menee se tunnepuoli siihen edelle. Jotkus siis itse on niin tykästyneitä siihen kyseiseen vaatteeseen että pyytävät siksi paljon. Ehkä he ostivat sen normaalilla hinnalla, ja siksi eivät tajua että niitä saa alestakin.
Mutta ymmärrän pointin, itse en pyydä noin paljon. Mun mieletä potkarit ja bodyt on semmosta 0,5-2€ luokkaa, jos sitäkään. Myös Tutta merkkiset. Reima ei myöskään auta, jos kunto on luokaton.

en tiiä hinnoitteleeko äidit niitä paitoja jotenkin yön pimeydessä huonossa valossa jollon ne ei ite huomaa tahroja. vai miks tahrasesta paidasta/bodysta kukaan maksais 2e.
mut pahin mihin on törmänny on se että se hintalappu on teipattu sen tahran päälle jolloin sen tahran huomaa vasta kotona

Mä näin tänään kirppiksellä hääpuvun jossa oli tahroja(kahvia?) rinnuksilla ja hintaa 50e! Asua olisi voinut luulla yöpaidaksi jos siinä ei olisi ollut ruusukkeita kaula-aukossa.. toinen "löytö" oli lasten tyyny, hintaa 10e ja niin likainen että roskiin se olisi joutanut.

Mä näin tänään kirppiksellä hääpuvun jossa oli tahroja(kahvia?) rinnuksilla ja hintaa 50e! Asua olisi voinut luulla yöpaidaksi jos siinä ei olisi ollut ruusukkeita kaula-aukossa.. toinen "löytö" oli lasten tyyny, hintaa 10e ja niin likainen että roskiin se olisi joutanut.

aika hyvä :D
kyl ihmisillä on pokkaa ^^

huomaa kyllä selkeästi(itsekin kun käyn pari kertaa viikossa kirppiksellä) että kuka on ns. "kirppisihminen" ja kuka ei. Joku jolla ei ole koskaan ollut ennen pöytää kirpputorilla niin sen huomaa just hinnottelussakin. Jostain kämäsestä tarjoustalon yöpaidasta pyydetään 10e ja leffoista jotka on jo monta vuotta sitten tulleet niin monia monia euroja... :D
Aika hyvä on just esim. se, että noista Mc Donaldsin kaupanpäällislaseista pyydetään sitä 5 euroa...

mun mielestä tutta tai reima ei enää ole mitään merkkivaatteita, ehkä oli kymmenen vuotta sitten. mutta tosiaan ihmiset kirppareilla kuvittelee, että jos on reiman haalari, siitä voi pyytää 50 euroa. vaikka se olisi 15 vuotta vanha ja reiät polvissa.

mä oon täällä joksu purnannut samasta asiasta, että mitä hittoa niitä tahrasia rättejä sinne kirppikselle viedään! ne pilaa ainakin mun silmissä koko pöydän maineen! jos näen pöydässä ekaksi jonkun tahrasen lumpun, en katso niitä muita pöydällä olevia ollenkaan!

Kappas vain, itse myin juuri Disneyn fleecehaalarin hintaan 3,50e :) Samoin pari muutakin haalaria. Voi olla sattumaa, tai voi olla sama haalari :D

Totta kyllä, että kirppishinnat ovat monesti aivan käsittämättömiä. Itse en edes vie kirppikselle mitään vaatteita, mitä en voisi myös itse käyttää jos koko olisi vielä sopiva. Risat heitän roskiin, haalistuneet/pesunukkaiset nakkaan kierrätyslaatikoihin.

Mulla on bodyt olleet 0,20-2e/kpl, housut 0,50-3e/kpl, paidat 1-2e/kpl. Ja hyvin ovat menneet kaupaksi. Yleensä vielä laitan viimeisenä myyntipäivänä sen -50%-lapun, joten kovinkaan paljon ei tarvitse tavaraa raahata enää takaisin kotiin :)

tunne puoli ei tosiaan saisi olla mukana hinnoittelussa, eikä sekään ajattelutapa että olen maksanut tästä paljon joten haluaisin saada tästä vähän enemmän. ostajahan ei koskaan tiedä, onko myyjä ostanut tuotteen alesta vai maksanut siitä normaali hinnan.

ja minun kirppisreissulta, kuvasssa olevia pyykkinipsuja myytiin hintaan 7€, kuvauksena oli 'vauvanlelu' :laugh: Pakkaus oli erilainen, nuo oli laitettu muovin sisään peräkkäin pitkulaiseksi.

http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=6im4q717w2aaqmqe&kategoriaTunniste=Pyykinkuivaus&path=Koti%2FKodinhoito%2FPyykinkuivaus&osuuskauppa=HOK-ELANTO&pageName=Main