Kirppiskellä nähtyä tänään =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kukka

Vieras
Kävinpäs vakio lauantai kierroksen ja vähän nauratti kun joka kerta siellä on myynnissä käytettyjä ja uusia niitä äippäpakkaus asuja siis niitä toppa-asuja,no yhdellä myyjällä roikkui siellä se 2003 mallia oleva violetti asu ja siinä luki että kesä tarjous 69.90!! Kaupan päälle sai vielä sen lakin,töppöset ja tumput =) Uusia tai siis käyttämättömiä oli juu mutta ihana tuo hinta.Yleensä meillä niitä koitetaan myydä muutamalla eurolla ja sitten joskus tulee näitä 10? tai jopa 20? asuja.

Aivan itsekkin olen nähnyt että niistä joku jopa maksaakin jotain,mutta tuo pisti vain silmään kun oikein oli ihanasta laitettu kesä aleen tulevaan talveen =) Itse nyt maksaisin korkeintaan sen 10? jos olisi joku mikä ihan pakko saada.

no huh huh..ite ostin joskus äippäpakkauksen toppahaalarit+töppöset 5 eurolla ja silloin en tienny et se oli äitiyspakkauksesta..ihmettelin tohkeissani ku sai noi halvalla:) mut kyl toi 69.90 on päivän paras..ettäs kehtaavat

Toi ylitti jo sen kun kerran eräällä netin kirpparisivuilla oli kaksi ilmoitusta ihan samoista äp:n haalareista. Toinen pyysi 50 e koska olivat käyttämättömät jne. Toinen 2 e, ihan yhtä lailla käyttämättömistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
miks niit ei voi vaan antaa eteenpäin? ite annoin pois.. ei tullu mieleen edes että pyydän rahaa siit kun en itekkään siit ole maksanu..

Olethan sie maksanut... Jos et olisi ottanut pakkausta, oisit saanut 160?...

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
miks niit ei voi vaan antaa eteenpäin? ite annoin pois.. ei tullu mieleen edes että pyydän rahaa siit kun en itekkään siit ole maksanu..

Olethan sie maksanut... Jos et olisi ottanut pakkausta, oisit saanut 160?...

no joo jos sen noin ajattelee.. mut mä en ajattele :D heh