Kirppispaikka TURUSTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma86"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma86"

Vieras
Oon pakannut tavarat takakonttiin, mut nyt mietin et mihin mun kannattais viedä noi? Mulla on lastenvaatteita, sisustuskamaa, naistenvaatteita ja iso kasa laukkuja. :)

Joskus mulla on ollu paikka Linkkikirppiksellä, mut siellä se henkilökunta on niin ilkeetä, ja kuittailee kaikista asioista. Ja sieltä multa varastettiin ihan kamalasti tavaraa.. :/

Kirppis-Centereistä en kans tykkää yhtään, niin sinnekkään en haluaisi viedä.

Googlettamalla löysin jonkun Turunmaan realisoinnin, onko kokemuksia?! Sivun perusteella niillä on ainakin söpö koira siellä.. :D

Mut auttakaas mua, et saan kamat nopeasti myyntiin! :)

No tuo Turunmaan Realisointi ei kyllä kuulu omiin suosikkeihini, enkä sinne veisi.

Siellä käy huomattavasti vähemmän porukkaa, kuin Kirppis-Centereissä, joten en näe järkeä sinne viedä. Koira on kyllä ihan kiva, mutta siihen se sitten jääkin.

Mä olen myynyt Kirppis Center Länsikeskuksessa muutamia kertoja ja sinne meninaan mennä jatkossakin myymään. Tälläkin hetkellä siellä on tutulla loosipaikka ja hyvin pyyhkii. Heikoimman myyntiviikon salko oli 170€ vaikka hällä on ollut loosi jo useamman viikon. Mulla itselläni oli pari kk sitten siellä loosi ja 2 viikon myynti oli muistaakseni 530€.

Turunmaan realisointia suosittelen.. tai siis mulla itel ei oo paikkaa ollu siel, mut siskol oli ja sai melkee 300 viikos ja sen tavara ei ollu mun mielest mitää ihmeellist :D

Ja siel on kassahenkilökunra mukavaa, varsinki semmmone nuor tytsy, aina vaa jaksaa hymyillä ja olla nii ilone,, monet omat murheet on unohtunut kassalle mentäes ku tää ilopilleri tullu palvelee..
Ja saatiin riitaki miehen kans täst tytöst ku sanos autos mul et olipa hyvännäköinen ja ihana tyttö :DD

[QUOTE="ansku";26142806]Turunmaan realisointia suosittelen.. tai siis mulla itel ei oo paikkaa ollu siel, mut siskol oli ja sai melkee 300 viikos ja sen tavara ei ollu mun mielest mitää ihmeellist :D

Ja siel on kassahenkilökunra mukavaa, varsinki semmmone nuor tytsy, aina vaa jaksaa hymyillä ja olla nii ilone,, monet omat murheet on unohtunut kassalle mentäes ku tää ilopilleri tullu palvelee..
Ja saatiin riitaki miehen kans täst tytöst ku sanos autos mul et olipa hyvännäköinen ja ihana tyttö :DD[/QUOTE]

Ai Se punapää.... Must tuntuu et se flirttailee kaikil miehil...

[QUOTE="Minä";26142899]Ai Se punapää.... Must tuntuu et se flirttailee kaikil miehil...[/QUOTE]

Jos on ystävällinen, se ei tarkoita että flirttailee. Turha pistää parisuhdeongelmiasi kirppistytön syyksi!

[QUOTE="Huoh";26143926]Jos on ystävällinen, se ei tarkoita että flirttailee. Turha pistää parisuhdeongelmiasi kirppistytön syyksi![/QUOTE]

Haha, mistäs tiiät onko niillä parisuhdeongelmia? :D
Mut, kyl mä oon tosta Turunmaan realisoinnista tykännyt, sieltä välittyy ihana fiilis, kun on perheyritys kyseessä. :) On sielläkin tietty miinuspuolia, muttei niistä jaksa välittää. Ja niitä kahta tyttöä ei erota aina toisistaan, on sen verran samannäköiset siskokset :D

No ei ole Eve ( se paljon puhuttu punapää ) mun ukkooni iskeä :D naurettavaa tommonen!!! Ja kirpparilta löytyy ihana koira puppe, lapsetkin tahtoo aina sitä mennä kattoo! :D

Mä käyn ostajana kiertämässä pikkusiilin, sitten se vanhalla tv-tehtaalla oleva kirppis ja kaarinan kirppismaailman. Etsin lähinnä lastenvaatteita tai tarvikkeita.

Kirppiscentereissä myyjänä multa varasteltiin reippaasti paljon ja hintataso on ainakin manhattanilla ihan älytön. Länsikeskuksen kirppiscenter taas on ahdistavan ahdas :D.

Ja toi on niiiiin totta; ihana käydä tuollaisessa perheyrityksessä. Ja tonne tuntee aina olevansa tervetullut, toisinkuin linkki-kirppikselle mistä mut ja lapsi häädettiin, koska lapsi tiputti hyllystä lelun.... Ihan älytöntä touhua!

Minä suosittelen Turunmaan Realisoinnin kirpputoria. Itse olen ollut siellä myymässä ja tavara kulki tosi hyvin. Koskaan ei ole varastettu mitään. Ja siellä tekee löytöjä. Ennenkaikkea henkilökunta on todella ystävällistä.

Olen kaikki kokeillut mutta vain Kirppis-Center ja Turun Minimani toimivat. Eli noissa saa kivat myynnit. Centerillä on kaksi toimipistettä ja Minimanilla yksi. Minimani mainostaa että on Suomen suurin kirppis (4000m2). Niin tai näin, kauppa noissa käy kivasti. Kummassakin paikassa olen huomannut vartijan kävelevän mikä vähentää ehkä vähän varkauksia. Ja henkilökunta on kummassakin kivoja. Kirppis-center.fi ja turunminimani.fi on noiden nettiosoitteet.

[QUOTE="ellen";26144153]No ei ole Eve ( se paljon puhuttu punapää ) mun ukkooni iskeä :D naurettavaa tommonen!!! Ja kirpparilta löytyy ihana koira puppe, lapsetkin tahtoo aina sitä mennä kattoo! :D[/QUOTE]
Mä oon ihan rakastunut Puppeen :D :heart:

Mun uusin lempparikirppis on se Kaarinassa oleva...se suht uusi, ykköstien varrella, mikä sen nimi mahtaa olla?

P.S. Linkkikirppiksen töykeällä tädillä (ainoa, jonka oon siellä nähnyt/kuullut tiuskivan) oli eilen päällään t-paita, jossa oli Kiroilevan siilin kuva, ja teksti "Ooksä muka joskus nähnyt mun hymyilevän sulle?!" tms. Hieman pisti hymyilyttämään :laugh:

Mun uusin lempparikirppis on se Kaarinassa oleva...se suht uusi, ykköstien varrella, mikä sen nimi mahtaa olla?

P.S. Linkkikirppiksen töykeällä tädillä (ainoa, jonka oon siellä nähnyt/kuullut tiuskivan) oli eilen päällään t-paita, jossa oli Kiroilevan siilin kuva, ja teksti "Ooksä muka joskus nähnyt mun hymyilevän sulle?!" tms. Hieman pisti hymyilyttämään :laugh:

Muistaakseni sen nimi oli juurikin Kaarinan ykköstien kirpputori :)

Jep, googlasin just :). Ja näköjään turkkilaisvoimin pyörii :D, vähän sitä arvelinkin tekemäni näköhavainnon (yks tuttu) perusteella.

Sen mä oon tyhjentänyt jo monesti. Eilen viimeeksi.

Joku tumma mies siinä kassalla tosiaan oli silloin, kun siellä kävin. Sinne on meiltä niin pitkä matka, että on jäänyt ainoaksi käynniksi...mutta kun sielläpäin asuu tuttuja, niin eiköhän siellä taas joskus tule käytyä.

Mutta hyvä, hyvä, että sä teet sieltä löytöjä :)

Meinasin kuolla naurun nieleskelyyn kun ekan kerran kuulin sen sulkemisaika"kuulutuksen" =)

On se mukavaa löytää itestään tämmönen keskustelu, ku ei näköjään töitä tehdessä sais olla ilonen, ku se väännetään heti flirttailuks. Jos mä olen positiivinen ihminen ja palvelen asiakkaita ilomielin (toisin kuin muilla kirpputoreilla (esim. linkki-kirppis), jossa myyjät ovat naama vääränä siellä kassan takana).

Te ette taida tosiaan edes tietää mun ikää, kun mä täällä teidän mielestä jotain keski-ikäsiä ukkojanne isken, mä olen tosiaan VASTA 15. :--D Ja kauheet syytökset mulle.

Eli naiset, voitte tulla ihan rauhassa meille shoppailemaan, mä en yritä viedä kenenkään miestä! ;)
Ei teillä kauheen antoisa elämä taida olla, jos mua täällä pitää haukkua... :--D

Kokeilen nyt ensimmäistä kertaa Kaarinan Ykköstien kirppistä, koska viikkovuokra oli halpa. Viikonloppuisin voi varatamyös ilmaisen pihamyyntipaikan. Vein myyntiin enimmäkseen vaatteita ja laitoin aika alhaiset hinnat, mutta en tiedä vielä kuinka hyvin tavaroita saa myydyksi. Kirpputori näytti siistiltä ja oli myös sopivan kokoinen ja mielestäni monipuolisesti tarjontaa, myös huonekaluja. Ostin itse sieltä vaatteita ja kodin sisustustavaroita. En tiedä käykö siellä paljon asiakkaita, mutta ainakin viime lauantaina oli vilkasta. Olen myynyt viimeksi kirppiksellä noin 10 vuotta sitten ja silloin rahaa tuli mukavasti, eikä hävikkiä juuri ollut. Ehkä nykyään liikkuu varkaita enemmän?

Kävin juuri tarkistamassa pöydän ja selvisi että meiltä oli varastettu tavaraa viikon aikana yli sadan euron edestä! Ei mitään järkeä. Miten KÖYHÄ pitää olla, että varastaa kipputorilta?!

Jos haluaa viedä tavaraa kirppikselle myyntiin, niin ainoa järkevä vaihtoehto on mennä itse myymään. Turun aluella vaikka kodinkirppis, hyvin on porukkaa liikkeellä ja tavaraa saa myytyä kun hinnoittelee oikein. Itselläni ollut vuokralla hyllyjä ykköstien kirpputorilla, manhattanilla, länsikeskuksen kirppis centerillä, minimanissa jne. Aina ollut hävikkiä ja suurin tuolla ykköstien kirpputorilla... Tosiaan, kuinka sairas on että varastaa edes topin jossa hinta 0,5. Jos kärsit kleptomaniasta, niin haethan apua itsellesi? !!!

[QUOTE="Myymeli";30265169]Jos haluaa viedä tavaraa kirppikselle myyntiin, niin ainoa järkevä vaihtoehto on mennä itse myymään. Turun aluella vaikka kodinkirppis, hyvin on porukkaa liikkeellä ja tavaraa saa myytyä kun hinnoittelee oikein. Itselläni ollut vuokralla hyllyjä ykköstien kirpputorilla, manhattanilla, länsikeskuksen kirppis centerillä, minimanissa jne. Aina ollut hävikkiä ja suurin tuolla ykköstien kirpputorilla... Tosiaan, kuinka sairas on että varastaa edes topin jossa hinta 0,5. Jos kärsit kleptomaniasta, niin haethan apua itsellesi? !!![/QUOTE]

Tarkotatko kodinkirppiksellä sitä Länsikeskuksen Prisman parkkipaikkaa? Vai onko siellä autohallissa vielä myös?

Asiakana Kirppiscenter länsikeskus on huonoja kokemuksija myyjästä.Jäi huono olo kun meinasin maksaa tuotten ja myyjä sanoi jonkun muun hinnan ja kääns seljän.Hän vissi hinnoitele naaman mukan?

Yhteistyössä