Kirppispino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Vähän laiskanpuoleisesti olen viimeaikoina päivittänyt blogia, mutta tänään tein parannuksen, eli tuplapäivityksen sisältäen kolme kirppisreissua :D

Mitäs te muut olette löytäneet kirppikseltä viimeaikoina?

Meille löytyi vaatetta vähän jokalähtöön ja jokaiselle :)

Chef shoppaa osa 2

Ihan kaunis tuo ticket-vkhaalari. Samoin h&m mekot kauniita. Sukkikset todella kauniita.

Sain MLL kirpparilta (superlon) hoitoalusta 0.50 ja 70-80 cm uusi unipussi (ruskea) 1€, desing by Metsinkäinen.

On tupa jo niin täynnä kaikkea, että tarttee alkaa siivota jotain pois.

[QUOTE="Tuikku";24856192]Ihan kaunis tuo ticket-vkhaalari. Samoin h&m mekot kauniita. Sukkikset todella kauniita.

Sain MLL kirpparilta (superlon) hoitoalusta 0.50 ja 70-80 cm uusi unipussi (ruskea) 1€, desing by Metsinkäinen.

On tupa jo niin täynnä kaikkea, että tarttee alkaa siivota jotain pois.[/QUOTE]

Kuulostaa tosi hyviltä löydöiltä :) Mä yritän saada kuvat jossain vaihees kans esille viimesimmistä.

voi että mä olen aina niin kade hyville kirppislöydöille, tällä meidän pikkukyläpahasessa ei oikein oo kunnon tarjontaa noilla kahdella kirpparilla...no yks hyvä löytö tälle syksylle, Vikingin talvikengät kokoa 30 ja ihan uutta vastaavassa kunnossa 3,50e!!!, mut suurimmaks osaks se tarjonta täällä on sitä puhkikulunutta reimaa hintaan 30-50e...tickettiä en oo nähny kirpparilla koskaan!

[QUOTE="vieras";24856370]voi että mä olen aina niin kade hyville kirppislöydöille, tällä meidän pikkukyläpahasessa ei oikein oo kunnon tarjontaa noilla kahdella kirpparilla...no yks hyvä löytö tälle syksylle, Vikingin talvikengät kokoa 30 ja ihan uutta vastaavassa kunnossa 3,50e!!!, mut suurimmaks osaks se tarjonta täällä on sitä puhkikulunutta reimaa hintaan 30-50e...tickettiä en oo nähny kirpparilla koskaan![/QUOTE]

Nuo kengät on ihan huippulöytö :) Aika monesti kirpat on täynnä just hyvin kulutettua ja vielä paremmalla hinnalla olevaa tavaraa, mutta ei saa luovuttaa jos jotain on löytänyt niin niitä voi löytyä jollain toisellakin kerralla :)

• Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="Tuikku";24856192]Ihan kaunis tuo ticket-vkhaalari. Samoin h&m mekot kauniita. Sukkikset todella kauniita.

On tupa jo niin täynnä kaikkea, että tarttee alkaa siivota jotain pois.[/QUOTE]

Oli kyllä edulliset löydöt :)

Mä olen koittanut hankkia säilytyskalusteita sitä tahtia, kun lisää kamaa tulee ovesta sisään. Toisaalta ovesta lähtee kyllä myös melko hyvään tahtiin tavaraa ulos, eli vaikka välillä tuntuu että kaappitilaa voisi olla enemmän, niin toistaiseksi on pärjätty :D

[QUOTE="vieras";24856370]voi että mä olen aina niin kade hyville kirppislöydöille, tällä meidän pikkukyläpahasessa ei oikein oo kunnon tarjontaa noilla kahdella kirpparilla...no yks hyvä löytö tälle syksylle, Vikingin talvikengät kokoa 30 ja ihan uutta vastaavassa kunnossa 3,50e!!!, mut suurimmaks osaks se tarjonta täällä on sitä puhkikulunutta reimaa hintaan 30-50e...tickettiä en oo nähny kirpparilla koskaan![/QUOTE]

En nyt haluaisi vääntää veistä haavassa, mutta täällä on Tickettiä melko usein. JOSKIN se on kyllä ajoittain melko ylihinnoiteltua. Mä en mm. ihan ensimmäisenä ole maksamassa 120 euroa Ticketin puvusta kirppiksellä, vaikka joku koittaa omaa pukuaan siihen hintaan kaupitellakin.

Mutta kiva että edes ne Viikkarit löysit noin edukkaasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24856578:
Pari ponia, toinen oli sikakallis (4,50€) ja toinen oli mukana "aarrepussissa, joka maksoi euron. Muut kamat siitä pussista laitoin kiertoon.

Barba-paita 1,50

Se edullinen kompensoi sitä "sikakallista"...näin mä aina ajattelen, jottei tunnu se sikakallis niin kalliilta :D

Kivannäköinen paita :)

Mie käväsin eilen pitkästä aikaa tuossa meän pikkukirppiksellä ja jotaki löysin :)

Farkkushortsit esikoiselle ens kesäksi 3 euroa.
H&M mustat sydänpolvisammarit 2 euroa.
Me&I kissapaita kuopukselle 3 euroa.
kaksi Nalle Puh satucd-levyä yhteensä 40 senttiä :)

Voi että kun tekis mieli päästä isommille kirpputoreille...

Ei oo tullut sitten lauantain käytyä kirppiksellä, täällä toi SPR on hinnotellu ittensä vähän yli mun mielestä.

Joskus oon kait käynyt turhan useinkin kun yks kirppiksen täti oli kyselly mua viime viikolla...:xmas:

Mie käväsin eilen pitkästä aikaa tuossa meän pikkukirppiksellä ja jotaki löysin :)

Farkkushortsit esikoiselle ens kesäksi 3 euroa.
H&M mustat sydänpolvisammarit 2 euroa.
Me&I kissapaita kuopukselle 3 euroa.
kaksi Nalle Puh satucd-levyä yhteensä 40 senttiä :)

Voi että kun tekis mieli päästä isommille kirpputoreille...

Edullisia löytöjä :)

Meilläkin on Meandin kisssapaita, mutta en mä sitä ole tainnut ihan noin edukkaasti löytää :D Ja niitä H&M:än sydänpolvisammareita meillä on monessa koossa ja monessa värissä. Mä tykkään niistä :)

Meidän vanhemmalla pojalla on ihan uskomaton kirppistuuri. Viimeksi kun oltiin menossa niin tämä ilmoittaa että haluaa ninjago-legoja, johon minä että tuskinpa niitä kirppikseltä löytyy että voit joutua pettymään. No eiköhän se sieltä vähän aikaa pyörittyään kipitä mun luokse hyvin tyytyväisen näkösenä iiiso ninjagopaketti sylissään :D Pitihän se sitten ostaa, mikä lie tulen temppeli olikaan. Pari pikkusta osaa puuttui mutta niille löytyi vastaavat omasta legolaatikosta :)

Vastaavaa on käynyt monesti, esim. karttapallon, tietynlaisten autojen, salama mcqueen- ja jalispaidan kanssa.

Mullakin oli kerrankin tuuria ja löysin just sellaiset maiharit mitä oon halunnut, sopivan kokoiset ja hyväkuntoiset, 12€. Lisäks löytyi kaikkea krääsää mitä nyt ei välttämättä ois tarvinnu ottaa :D

[QUOTE="sondersson";24858647]Meidän vanhemmalla pojalla on ihan uskomaton kirppistuuri. Viimeksi kun oltiin menossa niin tämä ilmoittaa että haluaa ninjago-legoja, johon minä että tuskinpa niitä kirppikseltä löytyy että voit joutua pettymään. No eiköhän se sieltä vähän aikaa pyörittyään kipitä mun luokse hyvin tyytyväisen näkösenä iiiso ninjagopaketti sylissään :D Pitihän se sitten ostaa, mikä lie tulen temppeli olikaan. Pari pikkusta osaa puuttui mutta niille löytyi vastaavat omasta legolaatikosta :)

Vastaavaa on käynyt monesti, esim. karttapallon, tietynlaisten autojen, salama mcqueen- ja jalispaidan kanssa.

Mullakin oli kerrankin tuuria ja löysin just sellaiset maiharit mitä oon halunnut, sopivan kokoiset ja hyväkuntoiset, 12€. Lisäks löytyi kaikkea krääsää mitä nyt ei välttämättä ois tarvinnu ottaa :D[/QUOTE]

No tosiaan on pojalla melkonen tuuri :D

Mä en yleensä löydä sitä mitä olen etsimässä, joten mä en enää nykyää tietoisesti etsi mitään. Tai toki saatan kiertää kirppikset ennen kauppaan menoa, jos vaikka sattusii käymään niin hyvä tuuri, että löydän sen tarvitsemani kirppikseltä, mutta melko harvoin niin käy :)

Yhteistyössä