Kirppistavaroista, mitä haette/ostatte? (muuta kuin lastentarvikkeet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunflower20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sunflower20

Aktiivinen jäsen
16.01.2010
2 483
1
36
Otsikossa kysymys. Mä nimittäin olen tyhjentämässä kaappeja ja tarkoitus on viedä kirppikselle kamoja myyntiin. Menee lastenvaatteita ja sitten pistän kaikkee muutakin. Mietin vaan että meneekö esim. miesten kauluspaidat kaupaksi tai ylipäätään aikuisten vaatteet/kengät.
Mukeja, laseja.... siis kannattaako laittaa myyntiin vai ei?

Mä itse käyn nykyisin vaan lastenvaatteita hakemassa lastenkirppiksiltä etten tiedä onko muut kirppikset vähän out näin kesällä?

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Verhoja, pöytäliinoja, laukkuja ainakin.

Thanks, en olis muistanut että mullahan on verhoja joita en tule enää koskaan käyttää..
Kaipa mä sinne kirppikselle roudaan enemmän, kun ei sitä koskaan tiedä kuka siellä koluaa myyntipöytiä. Niinhän se menee että toisen roska, toisen aarre. tai jotain tohon tyyliin.

Älä laita pöytään 2 ikeakassillista tavaraa, vaan ennemmin käyt joka päivä laittamassa lisää kamaa. Mikäli pöytä on täynnä, vaikea selkoinen ja sekaisin, ei sitä viitsi katsoa, eli ei viitsi ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Verhoja, pöytäliinoja, laukkuja ainakin.

Thanks, en olis muistanut että mullahan on verhoja joita en tule enää koskaan käyttää..
Kaipa mä sinne kirppikselle roudaan enemmän, kun ei sitä koskaan tiedä kuka siellä koluaa myyntipöytiä. Niinhän se menee että toisen roska, toisen aarre. tai jotain tohon tyyliin.

Mä tykkään verhoista :D Ostan usein ja myyn sit entiset pois. Verhoilla on tosi helppo vaihtaa kodin ilmettä... Mut muista laittaa hintalappuun verhon koko!

Yhteistyössä