Kirpputori Ankkurinappi (Espoo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaatekaappien siivous menossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaatekaappien siivous menossa

Vieras
Kellään kokemuksia Espoon Ankkurinappi kirpputorista? Meneekö siistit ja hyväkuntoiset vaatteet (lasten & naisten) kaupaksi? Mielelläni kuulisin hyviä/huonoja kokemuksia sekä myyjien että ostajien näkökulmasta. :)

Mä olen vakio-ostaja siellä. Jos sulla on vain lasten tarvikkeita ja vaatteita myytävänä, suosittelen Nella&Nuttu-kirpparia lähellä. Siellä käy kova kuhina aina.
Ankkurinnapissa en usko kaupan niin kovasti käyvän lastenvaatteissa, ainakin hinnat on siellä alhaisempia esim. lapsen housut 50 snt, muualla 2 e. Alennuspöytiä on aina paljon, joissa -50 %. Tulee kyllä koko ajan suositummaksi, mutta lasten vanhemmat eivät ole mitenkään ykkösasiakaskunta.

Kiitos sinulle paljon kommenteista! Mukava oli kuulla kokemuksiasi ko. kirpparista. Mulla on jonkin verran lasten vaatetta myytäväksi, mutta paljon myös naisten vaatteita, laukkuja yms. Ja jotain muutakin tavaraa. Nella ja Nuttu olisi tosiaan hyvä lastenvaatteille (sieltä ostan itsekin usein), mutta kun on tuota muutakin vaatetta ja tavaraa niin paljon. Meneekö hyväkuntoiset naisten vaatteet sun kokemuksen mukaan hyvin kaupaksi? Kiitos jo etukäteen kaikista kommenteista!

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;29079224:
Kiitos sinulle paljon kommenteista! Mukava oli kuulla kokemuksiasi ko. kirpparista. Mulla on jonkin verran lasten vaatetta myytäväksi, mutta paljon myös naisten vaatteita, laukkuja yms. Ja jotain muutakin tavaraa. Nella ja Nuttu olisi tosiaan hyvä lastenvaatteille (sieltä ostan itsekin usein), mutta kun on tuota muutakin vaatetta ja tavaraa niin paljon. Meneekö hyväkuntoiset naisten vaatteet sun kokemuksen mukaan hyvin kaupaksi? Kiitos jo etukäteen kaikista kommenteista!

Ole hyvä! Tää on ihan mutua, mutta luulisin, että esim. trikoopaidat ei mene kovin hyvin. Farkut voi mennä, jos on ihan viimeistä muotia. Mekot saattaa mennäkin, juhlamekot ja sellaiset..
Itselläni oli viime keväänä Olarin kirppiksellä pöytä, eikä kovin hyvin käynyt kauppa. Just juhlamekot meni, mutta muuten jäi naisten vaatteet myymättä. Laukut meni.

Ok. Näin se varmaan on, että naisten vaatteet ei mene yleensäkään niin helposti kaupaksi. Joskus vuosia sitten entisellä Valtterin kirppiksellä sain niitä kaupattua suht hyvin, jos hinnat oli tarpeeksi edulliset. Onko sulla kokemusta muista Espoon itsepalvelukirppiksistä, missäköhän kauppa kävis paremmin kuin Ankkurinapissa tai Olarissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;29079298:
Ok. Näin se varmaan on, että naisten vaatteet ei mene yleensäkään niin helposti kaupaksi. Joskus vuosia sitten entisellä Valtterin kirppiksellä sain niitä kaupattua suht hyvin, jos hinnat oli tarpeeksi edulliset. Onko sulla kokemusta muista Espoon itsepalvelukirppiksistä, missäköhän kauppa kävis paremmin kuin Ankkurinapissa tai Olarissa?

Akseli Mankkaalla on ainakin tosi suosittu ja iso. Muista en oikein tiedäkään, Tapiolaankin on avattu joku uusi, pitäisi käydä katsastamassa.

Akseli Mankkaalla on ainakin tosi suosittu ja iso. Muista en oikein tiedäkään, Tapiolaankin on avattu joku uusi, pitäisi käydä katsastamassa.

Kiitos paljon vinkistä! Pitää tsekata tuo Akseli. Se on vähän kauempana meiltä, niin ei ole tullut siellä käytyä vielä. Tapiolan kirppiksellä pitäis tosiaan käydä myös, mäkään en ole sinne vielä ehtinyt. Se taitaa olla melko uusi.

Onko muita kirppiksiä suositella espoossa?

Akselissa olen käynyt, lapselle sieltä tulee joskus ostettua jotain, ei niinkään itselle. Taidampa tänään käydä tuolla Ankkurinnapissa.

Monet ovat kehuneet Leppävaaraan nyt syksyllä avattua Dooris kirpputoria. Itse en ole vielä ehtinyt käymään, mutta lähiaikoina olisi tarkoitus. On kuulemma siisti ja mukava paikka ja paljon hyvää tavaraa/vaatetta myynnissä.

[QUOTE="Dooris";29085001]Monet ovat kehuneet Leppävaaraan nyt syksyllä avattua Dooris kirpputoria. Itse en ole vielä ehtinyt käymään, mutta lähiaikoina olisi tarkoitus. On kuulemma siisti ja mukava paikka ja paljon hyvää tavaraa/vaatetta myynnissä.[/QUOTE]

Kiitos vinkistä, pitänee käydä heti ensi viikolla :)
Muilla kokemuksia, millaista tavaraa myynnissä? Lastenvaatteita paljon?

Dooriksessa olen käynyt, ei ole ainakaan akselin veroinen. Aika vähän ollut lastenvaatteita, niitä sieltä mielelläni ostaisin. Muuten siisti kirppis, leveät käytävät.

Mä oon käynyt tapiolan toinen kierros kirppiksellä keväällä myymässä jolloin meni kaupaksi tavarat tosi hyvin. Nyt syksyllä siellä on mun mielestä ollut vähän hiljasempaa, mutta asiakkaana olen kyllä tehnyt sieltä tosi hyviä löytöjä, sekä itselleni että lapsille.

virttyneestä villatakista joku kehtaa pyytää 25€ ja sillä rahalla nyt saa jo uuden!!Ja muutenkin liian kalliisti on hinnoiteltu tavaraa ja mitä ilmeisemmin trokarit laukkuineen,lompakkoineen yms ovat tännekin iskeneet!

Yhteistyössä