Kirpputorien hinnoittelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuukajussi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuukajussi

Vieras
Mitä mieltä olette lasten vaatteiden ja - tarvikkeiden hinnoittelusta kirppareilla? Kuinka paljon olisitte valmiita maksamaan vauvojen hyväkuntoisista vaatteista ja muista tykötarpeista?

En viiti enää edes käydä kirppareilla, kun ihan älyttömiä hintoja pyydetään jo likaisista retkuistakin, saati sitten jos yhtään siistimpää - halvemmalla saa alemyynnistä ja se on sentään uutta!

Alkuperäinen kirjoittaja nuukajussi:
Mitä mieltä olette lasten vaatteiden ja - tarvikkeiden hinnoittelusta kirppareilla? Kuinka paljon olisitte valmiita maksamaan vauvojen hyväkuntoisista vaatteista ja muista tykötarpeista?

vaatteista en yli 3 euroa maksa (siis vauvojen ) ja tarvikkeetkin riippuu todella paljon kunnosta, mutta hyväkuntoisista voi maksaa enemmänkin esim. vaunut, hoitopöydät, sängyt, syöttötuolit, näistä maksaisin n. 10-200 euroa kunnosta riippuen. Lasten tarvikkeet, esim. alustat ym. 1-10 euroa

Alkuperäinen kirjoittaja ostan mieluummin alesta:
En viiti enää edes käydä kirppareilla, kun ihan älyttömiä hintoja pyydetään jo likaisista retkuistakin, saati sitten jos yhtään siistimpää - halvemmalla saa alemyynnistä ja se on sentään uutta!

tosiaan uusia saa halvemmalla kuin esim. täällä kirpputorilla. Siksi itse laitan kirpputorille tosi halvat hinnat.

Taitaa noissa vauvojen vaatteissa olla joku tunnearvolisä, kun monesti ovat tosiaankin ylihinnoiteltuja. Eräälläkin kirpparilla joku myi tosi kuluneita potkuhousuja, joista oli vielä leikattu jalkaterät irti, hinta oli 3e.

just tuossa hinnoittelin vaatteita, 0,20-4e tuli hintaan. Esimerkkeinä ehjät hyväkuntoiset bodyt ja puolipotkarit pistin eurolla/kpl. Fleecehaalareista tuo korkein 4e. Onko paha?

just mietin yhtä talvipukua nettikirppikseltä. Se on uutena ostettu, kuvien mukaan tosi hyvässä kunnossa ja ollut "hienostelukäytössä" (kauppa- ja kyläreissuilla) noin 4kk. Ovh puvussa uutena 155e, myyjä pyytää 45e + pk:t. Mun mielestä ei ole paha hinta. Tietty sit jotkut ovat sitä mieltä, että tuollasetkin puvut pitäisi myydä 3e:lla pois.

Hinnoitelkoot miten haluavat, mutta mä en osta jos hintaa on mun mielestä liikaa.

Jokin aika sitten ostin tytölle uudenveroisen Remu-haalarin hintaan 4 ?, ja pojalle hyväkuntoisen Lassie supratechin eurolla. Ikinä en maksaisi käytetystä Reimatecistäkään (tai vastaavasta) 15 euroa enempää. Paidoista maksan ehkä 1-2 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Hinnoitelkoot miten haluavat, mutta mä en osta jos hintaa on mun mielestä liikaa.

Jokin aika sitten ostin tytölle uudenveroisen Remu-haalarin hintaan 4 ?, ja pojalle hyväkuntoisen Lassie supratechin eurolla. Ikinä en maksaisi käytetystä Reimatecistäkään (tai vastaavasta) 15 euroa enempää. Paidoista maksan ehkä 1-2 euroa.

Aika hyviä löytöjä!

Mä ostan kirppikseltä lähes kaikki lastenvaatteet. Yleensä maksan niistä enemmän kuin HM/ellos ym. vaatteet uutena. Kiinnitän siis huomion vaatteen laatuun, ja olen valmis maksamaan paljon. Näitä merkkejä liikkunee ehkä isommissa kaupungeissa, mutta muista en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jii:
Alkuperäinen kirjoittaja <<<:
just tuossa hinnoittelin vaatteita, 0,20-4e tuli hintaan. Esimerkkeinä ehjät hyväkuntoiset bodyt ja puolipotkarit pistin eurolla/kpl. Fleecehaalareista tuo korkein 4e. Onko paha?

No riippuu täysin merkistä.

Ahaa. Ihan tavallisia vaatteita, h&m, tutta, finlayson, napero, marlon ja ciraf.

Ahaa. Ihan tavallisia vaatteita, h&m, tutta, finlayson, napero, marlon ja ciraf.

Varmaan ihan ok hinnat, jos tosiaan hyväkuntoisia bodyt.

Minusta tuo kuulostaa ihan ok hinnoittelulta.

Yhteistyössä