N
nuukajussi
Vieras
Mitä mieltä olette lasten vaatteiden ja - tarvikkeiden hinnoittelusta kirppareilla? Kuinka paljon olisitte valmiita maksamaan vauvojen hyväkuntoisista vaatteista ja muista tykötarpeista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nuukajussi:Mitä mieltä olette lasten vaatteiden ja - tarvikkeiden hinnoittelusta kirppareilla? Kuinka paljon olisitte valmiita maksamaan vauvojen hyväkuntoisista vaatteista ja muista tykötarpeista?
Alkuperäinen kirjoittaja ostan mieluummin alesta:En viiti enää edes käydä kirppareilla, kun ihan älyttömiä hintoja pyydetään jo likaisista retkuistakin, saati sitten jos yhtään siistimpää - halvemmalla saa alemyynnistä ja se on sentään uutta!
Alkuperäinen kirjoittaja Jii:Osa on hinnoiteltu järkevästi, osa ei. Maksan paljonkin, jos on kyse laadukkaista ja vähän käytetyistä vaatteista.
Alkuperäinen kirjoittaja <<<:just tuossa hinnoittelin vaatteita, 0,20-4e tuli hintaan. Esimerkkeinä ehjät hyväkuntoiset bodyt ja puolipotkarit pistin eurolla/kpl. Fleecehaalareista tuo korkein 4e. Onko paha?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Hinnoitelkoot miten haluavat, mutta mä en osta jos hintaa on mun mielestä liikaa.
Jokin aika sitten ostin tytölle uudenveroisen Remu-haalarin hintaan 4 ?, ja pojalle hyväkuntoisen Lassie supratechin eurolla. Ikinä en maksaisi käytetystä Reimatecistäkään (tai vastaavasta) 15 euroa enempää. Paidoista maksan ehkä 1-2 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minun tyttäreni Reimatec (hyväkuntoinen ) myin sen 2,5 eurolla kirpputorilla. Varmasti meni jollekin joka tarvitsi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja tai sitte..:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minun tyttäreni Reimatec (hyväkuntoinen ) myin sen 2,5 eurolla kirpputorilla. Varmasti meni jollekin joka tarvitsi. =)
Varmasti meni trokarille.
Alkuperäinen kirjoittaja tai sitte..:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minun tyttäreni Reimatec (hyväkuntoinen ) myin sen 2,5 eurolla kirpputorilla. Varmasti meni jollekin joka tarvitsi. =)
Varmasti meni trokarille.
Alkuperäinen kirjoittaja Jii:Alkuperäinen kirjoittaja <<<:just tuossa hinnoittelin vaatteita, 0,20-4e tuli hintaan. Esimerkkeinä ehjät hyväkuntoiset bodyt ja puolipotkarit pistin eurolla/kpl. Fleecehaalareista tuo korkein 4e. Onko paha?
No riippuu täysin merkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja <<<:Alkuperäinen kirjoittaja Jii:Alkuperäinen kirjoittaja <<<:just tuossa hinnoittelin vaatteita, 0,20-4e tuli hintaan. Esimerkkeinä ehjät hyväkuntoiset bodyt ja puolipotkarit pistin eurolla/kpl. Fleecehaalareista tuo korkein 4e. Onko paha?
Ahaa. Ihan tavallisia vaatteita, h&m, tutta, finlayson, napero, marlon ja ciraf.
Alkuperäinen kirjoittaja <<<:Alkuperäinen kirjoittaja Jii:Alkuperäinen kirjoittaja <<<:just tuossa hinnoittelin vaatteita, 0,20-4e tuli hintaan. Esimerkkeinä ehjät hyväkuntoiset bodyt ja puolipotkarit pistin eurolla/kpl. Fleecehaalareista tuo korkein 4e. Onko paha?
Ahaa. Ihan tavallisia vaatteita, h&m, tutta, finlayson, napero, marlon ja ciraf.