KIRPPUTORILLE vai HUUTO.NETTIIN ??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minne vaatteet myyntiin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minne vaatteet myyntiin?

Vieras
Haluaisin myydä vaatevarastostani vaatteita pois.

Toppeja, T-paitoja, pitkähihaisia, farkkuja jne.
Merkkeinä pääosin H&M ja Veromoda.
Koot XS-M ja 34-38.
Vaatteet ovat ehjiä ja siistissä kunnossa.

Kysymys kuuluu, että missä vaatteet kannattaa myydä?

En ole ennen vaatteitani myynyt ja mietin mikä olisi paras (nopein) keino päästä vaatteista eroon.

Vinkkejä hyvästä kirpputorista (jossa ei tarvitse olle paikanpäällä myymässä) pääkaupunki seudulla??

Vai meneekö huutonetissä naisten vaatteet kaupaksi?
Vaatteita on paljon ja vissiin kaikki pitäisi sinne kuvata?

Auttakaa kiltit!!
 
Sulle ei nyt yv:tä voi laittaa ja varmaan tän mun viestin myötä tämä lentää kirppisosioon,sori :/

MUTTA:
Jos viitsit kuvata niin laitatko mun sähköpostiin (profiilista löytyy ) kuvia s-m ja 36-38 vaatteista =)
housuista vyötärön ja lahkeen mitta olis kiva.
:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nettikirpatkin ihan hyviä.

Tuossa vaan sitten se postitus.Tai sama juttuhan huutonetissä.Ellei löydy sellainen joka hakee paikan päältä.
Kyllähän yleensä kuvista halutaan nähdä mitä myydään.

 

Yhteistyössä