kirpputorimeinikiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa päähän

Vieras
Kyllä potuttaa, kun ihmiset ostaa halvalla kirppikseltä tavaraa ja myy kalliilla eteenpäin.Oli viimeinen kerta kun myin halvalla ajatellen, että sitä oikeasti tarvitseva sen voisi ostaa.Huutonetistä löysin juuri myymäni kantoliinan 3x kalliimmalla.Prkl.

Mitä sitten?

myy itse kalliimmalla jos noin ottaa päähän.

Ei mua ainakaan kiinnosta mihin myymäni tavarat menevät. Kunhan niistä on maksettu pyytämäni hinta, eikä ole varastettu.

En tykkää trokareista enkä siis trokauksesta, mutta asiassa on kääntöpuolikin.

Kuka jaksaa huvikseen trokata? Kaipa heilläkin ihka oikeasti on sitten kova rahantarve, kun moista tekevät. Meinaan että tuskin sitä kukaan huvin vuoksi viitsii tehdä? :)

Mä koitan ettiä jonkun tutun jolla tosi tarve ja jolle myyn halvalla. Jos kirpparille menee niin kunnon hinta pitää saada. Muuten menee konttiin tai pelastusarmeijalle.

Mitä sitten?

myy itse kalliimmalla jos noin ottaa päähän.

Ei mua ainakaan kiinnosta mihin myymäni tavarat menevät. Kunhan niistä on maksettu pyytämäni hinta, eikä ole varastettu.

peesi tähän. mitä sä hyvä ihminen haet niitä kantoliinoja sieltä huutiksesta..? et varmaan ainakaan tarvi sellaista ;) Mä en ikinä etsiskele mihin myymäni tavara päätyy, ei kiinnosta!!!

[QUOTE="a.p";23121773]Sehän tässä typerää onkin, kun itse haluaisi jollakin tavalla "auttaa".Ja mistäpä tiedän, oliko varastettu, en mistään.[/QUOTE]

Et tiedä oliko varastettu?

etkö pidä kirjaa mitä myyt?

[QUOTE="nnn";23121764]peesi tähän. mitä sä hyvä ihminen haet niitä kantoliinoja sieltä huutiksesta..? et varmaan ainakaan tarvi sellaista ;) Mä en ikinä etsiskele mihin myymäni tavara päätyy, ei kiinnosta!!![/QUOTE]

Etsi lapselleni haalaria kevääksi.Katsoin samalla, mitä ihmiset huutonetissä vastaavista liinoista pyytävät.

Kyllä minun mielestä pistäisi olla niin että kauppa ostaa tukusta kallilla ja myy ihmisille halvalla. Enemmän rahaa jollain kaupan johtajalla on kuin esim meidsän perheellä!!!

Tai joku Veikkaus voisi hyvin antaa palauttaa lottokuponkeja vielä arvonnan jälkeen. Nyt on niin vaikeaa saada edes neljä oikein. Rikas Veikkaus ei ajattele ollenkaan tavallisia ihmisä!! Ärsyttää kaikki ahneus ja myynti!!!

JA eduskuntakin ja jupit vaan kulutusjuhlaa viettää!!!

En tykkää trokareista enkä siis trokauksesta, mutta asiassa on kääntöpuolikin.

Kuka jaksaa huvikseen trokata? Kaipa heilläkin ihka oikeasti on sitten kova rahantarve, kun moista tekevät. Meinaan että tuskin sitä kukaan huvin vuoksi viitsii tehdä? :)

Niin, ajattelin tätä samaa itsekin.Toivottavasti menee rahat todella tarpeeseen.
P.s Kiitos sulle kun jaksat pitää kivaa blogia!

Jos haluat auttaa, ihan rehellisesti siis auttaa, niin LAHJOITA ne tavarat johonkin jossa tiedät niiden menevän sellaiseen tarpeeseen kuin juuri sinä olet ne halunnut antaa.

Näin minä olen tehnyt juurikin tuon trokauksen vuoksi. Sukse ja laatikoittain lastenvaatteita ja äitiysvaatteita annoin diakonissalle, jotta hän voi jakaa niille, kenellä tarve. Suosittelen, Menee ainakin sellaiselle, kenellä todellinen tarve!

[QUOTE="joku";23121811]Näin minä olen tehnyt juurikin tuon trokauksen vuoksi. Sukse ja laatikoittain lastenvaatteita ja äitiysvaatteita annoin diakonissalle, jotta hän voi jakaa niille, kenellä tarve. Suosittelen, Menee ainakin sellaiselle, kenellä todellinen tarve![/QUOTE]

Kiitos sulle vinkistä!

Yhteistyössä