Kissa hädässä!!!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Veli tuossa soitteli illalla (se hoitaa minun kissoja nyt ko olen ite sairaalassa ) ja sano että isompi kolli oli vähän "kouluttanu" toista 9vkon ikästä kissanpoikasta. Noh, nyt se kissanpoika oli sitte alkanu yökkiin vaahtoa pari kolme kertaa, istuu vaan keittiössä silmät kiinni ja uikuttaa. Eikä laita ees makkaamaan.
Ja minun tunteettoman tolloidioottiääliö veljeni tuntien, se ei sitä lähe mihinkään eläinlääkärille viemään, sano vaan että henki pois jos ei kohta ala tokeneen... :kieh:

Mie haluaisin tietää oisko mittään kotiensiapua mitä sille vois antaa? Jotaki särkylääkettä? Ja mikä sille mahollisesti on tullu ko käyttäytyy sillälailla??? :'(

Vitja ko vois olla kahessa paikassa yhtä aikaa |O

muoks. tuli viestiä että lopettanu uikutuksen mut nököttää yhä vain eikä ala olemaan sylissä ees

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos se on vaan säikähtäny pahasti sitä isompaa kisua?

Säikähtänyt niin että oksentaa vaahtoa? :o

Meidän kissa halvaantui, kun oli oksentanut vaahtoa... Eläinlääkäriin pentu! Miten se kolli on sitä kouluttanut? Onko verijälkiä?

No kukkaan ei tähän aikaan lähe sinne helvetin kauas metikköön yhen kissan takia... veli on mikä on, sen mielestä kissat on turhia ja niin edelleen... :headwall: tiiän juu että se on typerä mut minkäpä sille voi, semmosia ne jotku jäyhäjoonat mettäperäläiset maalaisukot vaan on |O

Meidän kissa halvaantui, kun oli oksentanut vaahtoa... Eläinlääkäriin pentu! Miten se kolli on sitä kouluttanut? Onko verijälkiä?

Ei ole verta tms, siis ihan sitä normaalia kissojen kähinää, mutko se meän kolli ei välttämättä tajua ettei ne pennut kestä samaa mitä toinen isoista kissoista. Niillä ko on pahojaki yhteenottoja ollu. Ja mie painotin minun veljelle että piru viekköön kattoo vähän niitten perään ja ko talosta astuu ulos nii isot kissat ulos kans etteivät keskenään jää... Mut nih, eipä niitä kykene kukkaan vahtimaan joka sekunti :(

Jos kyse on sun kissoista, niin ei veli niitä tappaa voi vain siitä syystä että joku niistä sairastuu.

On ensisijaisesti eläimen omistajan tehtävä hankkia eläimelle asianmukaista hoitoa ja jos hankkimasi hoitaja ei eläimiä asianmukaisesti hoida, tulee sinun hankkia joku muu noutamaan se kissa ja viemään se näytille jos siltä vaikuttaa että kissan pitää lääkäriin päästä.

No onko se veljes ees tutkinu sitä kissaa, että onko sillä jotain rikki? Voi hitto sentään :'(. Se vaan on niin, että voi olla jotain niin pahasti rikki, ettei muu auttas ko eläinlääkäri. Vaikea mitään ensiapukeinoja sanoa, kun ei tiedä mikä sillä kissalla on. Pahimmassa tapauksessa voi vaan pahentaa tilannetta ensiavut, jos ei tarkkaan tiietä missä vika.

sydänkohtaus? meidän kissa ainakin kuoli sydänkohtaukseen..ja juurikin oksenki vaahtoa...

Voi jumaliste hoitakaa nyt se kissa! :o Kyllä pistää vihaksi kun ei lemmikkiä viedä jo äkkiä sinne lääkäriin! Tuskin täällä auttaa kysellä, sillä kissalla voi olla mikä vaan eikä siihen auta kuin lääkäri. Ei särkylääke. Nyt ÄKKIÄ joku viemään sitä lääkäriin tai edes soittamaan. Muuten tuosta voi ilmoittaa eläinsuojeluun.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No onko se veljes ees tutkinu sitä kissaa, että onko sillä jotain rikki? Voi hitto sentään :'(. Se vaan on niin, että voi olla jotain niin pahasti rikki, ettei muu auttas ko eläinlääkäri. Vaikea mitään ensiapukeinoja sanoa, kun ei tiedä mikä sillä kissalla on. Pahimmassa tapauksessa voi vaan pahentaa tilannetta ensiavut, jos ei tarkkaan tiietä missä vika.

On se sen kattonu läpi, pikkusisko kans. Ja pikkusisko aiko soittaa päivystävälle eläinlääkärille ko mulla ne numerot sielä kotona on kuitenki... Veli ilmotti että pentu rupes emonsa tissille kumminki. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:
Voi jumaliste hoitakaa nyt se kissa! :o Kyllä pistää vihaksi kun ei lemmikkiä viedä jo äkkiä sinne lääkäriin! Tuskin täällä auttaa kysellä, sillä kissalla voi olla mikä vaan eikä siihen auta kuin lääkäri. Ei särkylääke. Nyt ÄKKIÄ joku viemään sitä lääkäriin tai edes soittamaan. Muuten tuosta voi ilmoittaa eläinsuojeluun.

Teheppä se niin on varmaan parempi mieli :headwall: Mitä mie muuta voi sairaalasta käsin tehä ko kysellä neuvoa vaikka sitte täältä? Ko en ite pääse paikalle? Sisko soittaa eläinlääkärille ja kysyy neuvoa...

Anteeksi vihainen viesti, olen vain nähnyt kun lemmikkejä kohdellaan huonosti ja se kuohauttaa niin pahasti :'(

Juu kuin myös anteeksi jos tiuskin takas mutko huoli on mullaki ja suoraan sanottuna vituttaa se minun veli, mut tietäähän sen että jotku vaan on semmosia, niille ei kissat merkkaa mittään...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Anteeksi vihainen viesti, olen vain nähnyt kun lemmikkejä kohdellaan huonosti ja se kuohauttaa niin pahasti :'(

Juu kuin myös anteeksi jos tiuskin takas mutko huoli on mullaki ja suoraan sanottuna vituttaa se minun veli, mut tietäähän sen että jotku vaan on semmosia, niille ei kissat merkkaa mittään...

Miksi sä hankit kissoillesi hoitajan, jolle ne eivät merkkaa tuon taivaallista?

Mun mielestä olisi ollut huomattavasti parempi vaihtoehto hankkia niillä parempi hoitaja tai viedä ne vaikka hoitolaan.

En tarkoittanut että ilmoittaisin nyt täältä eläinsuojeluun. Hyvä kun siskosi soittaa, eiköhän ne sieltä osaa sanoa mitä pitää tehdä. Toivottavasti kissalla ei ole mikään pahasti vialla.

Yhteistyössä