Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:Anteeksi vihainen viesti, olen vain nähnyt kun lemmikkejä kohdellaan huonosti ja se kuohauttaa niin pahasti :'(
Juu kuin myös anteeksi jos tiuskin takas mutko huoli on mullaki ja suoraan sanottuna vituttaa se minun veli, mut tietäähän sen että jotku vaan on semmosia, niille ei kissat merkkaa mittään...
Miksi sä hankit kissoillesi hoitajan, jolle ne eivät merkkaa tuon taivaallista?
Mun mielestä olisi ollut huomattavasti parempi vaihtoehto hankkia niillä parempi hoitaja tai viedä ne vaikka hoitolaan.
Kas kun mulla ei ole niille muuta hoitajaa. Ja se muutoin ne erittäin hyvin hoitaaki, mut juu, en ihmettele että on aika isoki vaiva lähteä sieltä helvetin syrjästä kuljettaan kissanpentua lääkäriin ko aamulla pitäs nousta navettaan ja hoitaa ne oikeatki lapset siinä samalla... Ja kun sen mielipide kissoista on mikä on.
Uskoisikko, että mie varmaan hankkisin niille paremman hoitajan jos sellasen jostaki keksisin. Vai luulekko että siltikki ne jättäisin jollekki jolle ne ei niin paljon merkitte? Mieski niitä käy kuitenki päivittäin kattomassa useamman tunnin ja siskoki siellä on (joka juuri nyt ilmeisesti puhuu sen eläinlääkärin kans ) joten EI NE ASIAT NIIN HUONOSTI OLE.