Kissa ihmiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
Mä taas olen huomannut tossa sukupuoli asiassa, että poikakissan kanssa pääsee helpommalla kui tyttökisun vaikka kummatkin olisivat leikattuja. Meillä oli norjalainen leikattu tyttökissa joka alkoi yht´äkkiä pissailemaan joka puolelle. Ei auttanut mitkään konstit. Tällä hetkellä kaks leikattua kollia ja eipä oo tarvinnut pissoja putsailla... Anopilla on kaks tyttökissaa ja kuseksivat sänkyihin ja nurkkiin, sama homma on työkaverini tyttökissan kanssa. Omasta kokemuksesta poikien kanssa oon päässyt helpommalla.
Pissailu on monesti mielenosoitusta. Olisikohan asialla jotain tekemistä sen kanssa, että naispuoliset tykkää yleensä mököttää ja märehtiä asioita... :D Tosin itse en ole törmännyt tyttökissoissa tuohon ilmiöön mitenkään yleisemmin kuin poikakissoissa.

Juu, en tiiä mikä noissa neitikissoissa oikein on, ku tolla viisiin mieltänsä osottavat, aloittivat ihan yht´äkkiä vaikka elinolosuhteet ym. pysyneet koko ajan samoina. Tätä ollaan ihmetelty anopin ja työkaverin kanssa... Samaa on moni ihmetellyt noilla kissanettipalstoilla. Tuskin tosiaan kaikki tyttökissat mitään kusiruuttia ovat :)

Yhteistyössä