Kissa ja naapurit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ne yhteen soppii..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ne yhteen soppii..

Vieras
Ärsyttävää! Siis meidän naapurit..

Meidän rakas kissa oli kateissa 1kk karattuaan kesähoitopaikasta. Nyt saatiin se kotiin viimeinkin (ihme) ja kissa rohkaistui lopulta oltuaan pari päivää kotona ja lähti kylään naapuriin jossa sitä aina hemmotellaan.

3-v tyttö itkeskelee kotona nyt, kun se pelkää että kissa katoaa taas eikä naapuri pyynnöistäni huolimatta lähetä kissaa kotiin vaan jatkavat siellä sen hemmottelua. Tietämättömänä ovat rapsutelleet siltä nyt sitten suonikohjun auki luullen sitä punkiksi.. Toivottavasti ei tule lääkärireissua taas.

P..kele sen on meidän kissa, miten voi aikuiset tolleen omia kun tietävät että täällä lapsi on huolissaan ja itkeskelee! Hakisin pois, mutta kun yksin olen kahden lapsen kanssa jotka on jo sängyssä.

No joo, pienet on huolenaiheet, mutta kun tässä on elämässä ollut isoja suruja niin tämä kissan takaisin saaminen oli iso ilo!

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Pitkää kissa sisällä niinkuin kuuluu. :saint:

En varmasti pidä. Me asutaan keskellä maaseutua. Siks tonne naapuriinkin pitäis lähtä autolla kissaa hakemaan.

No älä sitten itke täällä asiaa.. Turha vikistä jos itse toimii väärin..

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Pitkää kissa sisällä niinkuin kuuluu. :saint:

En varmasti pidä. Me asutaan keskellä maaseutua. Siks tonne naapuriinkin pitäis lähtä autolla kissaa hakemaan.

No älä sitten itke täällä asiaa.. Turha vikistä jos itse toimii väärin..

Mä en sitä paitsi toimi väärin. Meidän kissa liikkuu omalla maallamme naapurin pihaan asti, naapurin piha ei ole meidän omistuksessa mutta sinne se on vähän liiankin tervetullut.. Ottaisvat oman kissan. Murr!

missä lukee: VAROITUS, kissalla rabies, hoidetaan mutta voi tarttua. ÄLÄ KOSKE!

Me tehtiin niin ja jopas löysi katti kotio useemmin. Kaupalla päivittelin naapureille kuin sairaana kissa on ollu...paskastakin tarttuu niin tauti niin helposti...tepsii tyhmiin ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja been there:
missä lukee: VAROITUS, kissalla rabies, hoidetaan mutta voi tarttua. ÄLÄ KOSKE!

Me tehtiin niin ja jopas löysi katti kotio useemmin. Kaupalla päivittelin naapureille kuin sairaana kissa on ollu...paskastakin tarttuu niin tauti niin helposti...tepsii tyhmiin ainakin.

Nää varmaan kiikuttais mun kissan lääkäriin multa kysymättä.. :-D

Alkuperäinen kirjoittaja marjaana:
Niin mistä sä tiedät, että teidän kisu on naapureilla kylässä? Voihan niille soittaa ja kysyä, onko se siellä ja jos on niin sanot, että sitä kaipaillaan.

Juu, ne kyllä ilmoittaa mulle ja kertoivat että on tällä hetkellä menossa turkkihoito, eikä voi laittaa vielä kotiin kun on kesken. Tämmöisestä palvelusta olisin normaalisti vaan tyytyväinen mutta olen kuukauden itkenyt kuollutta karvakaveria ja nyt kun se tulikin kotiin, niin toiset omii sen itselleen. Ja lapsi itkee ikävää.

Kaksi kertaa olen illan aikana sanonut että panee sen kissan nyt pihalle sieltä ja tyttö itkee mutta ei.. Saa kuulemma jäädä heille yöksikin. Onneksi tuo tyttö nyt nukahti lopulta, toivottavasti saa kissansa aamulla (hyvin huollettuna).

Alkuperäinen kirjoittaja CATHATE:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mun mielestä kissat kuuluu pitää sisällä tai sitten kiinni pihalla ihan kuin koiratkin.
Nimim.kissat on :x :x

TÄMÄ ON ASIAA!!!

Koirat ne vasta perseestä onkin, alistuu ja haistelee pyllynreikiä. Syö jopa oksennusta ja paskaa!

Ja kissat ei oo toistensa perseitä haistelemas vai, eikä syö oksennuksia ei edes hiiriä jne...

Mut hei huolehdi kissastas ihan ite niin ei tartte vitistä et missä se on

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja CATHATE:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mun mielestä kissat kuuluu pitää sisällä tai sitten kiinni pihalla ihan kuin koiratkin.
Nimim.kissat on :x :x

TÄMÄ ON ASIAA!!!

Koirat ne vasta perseestä onkin, alistuu ja haistelee pyllynreikiä. Syö jopa oksennusta ja paskaa!

Ja kissat ei oo toistensa perseitä haistelemas vai, eikä syö oksennuksia ei edes hiiriä jne...

Mut hei huolehdi kissastas ihan ite niin ei tartte vitistä et missä se on

Kissat ei syö oksennuksia ja hiiretkin tuoreeltaan, jättää vaan sisäelimet syömättä. Koiranruokaa ei kissa huolikaan koska se on paljon laaduttomampaa kuin kissojen.

Ei mun tartte kitistä että missä kissa on kun tasan tarkkaan tiedän missä. Kylläpä sitä ollaan niin herkkää niin herkkää! Ai että teitä on helppo ärsyttää :-D
Arvasinkin, että tuo mun otsikon asettelu saa liikkeelle just teidät jotka odotti että haukunkin täällä naapurin kukkapenkkiin kuseskelevaa kissaa, nyt vissiin vituttaa, kun ei asia ollutkaan niin :-DDD

Yhteistyössä