Kissa käyttäytyy omituisesti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viblsp-

Aktiivinen jäsen
11.11.2008
8 146
0
36
Tuijotti äsken selkä kaarella vessan ovea kohti, ylöspäin, mourusi oudosti ja juoksi sitten eteiseen. Ja muutenkin on monta kertaa karvat pystyssä, häntä paksuna täällä tuijottanu paikkoja ja mourunnut. Onko toi katti kaheli, vai mitä se oikein meinaa?

Jos siellä oli joku ötökkä/hiiret rapisi seinän välissä/se näki jonkun pelottavan varjon tai heijastuksen tai jotain? Tai jos sillä on joku kipu jossain, esim. virtsakiviä.

Meillä kissa teki joskus tommosta, ei antanu edes mennä liki ku alko semmoset sähinät ja murinat kaiken päälle. Toljotti tyhjyyteen ja hyppeli selkä kaarella ja karvat pystyssä. Sitä jatku vajaan vuorokauden, ja syyks paljastu et sillä oli paska tiukalla. Oli raukkaparka syöny ruokaansa, johon oli tippunut yks ainoa hius mun päästäni, ja se hius siellä perseessä teki niin paljon kiusaa, et sekos koko kissa!!!

On tuo ötököitä nähnyt ja jahdannut, muttei mourunnut ja jähmettynyt tuolleen. Tuskin tässä talossa on hiiriäkään. :)

Ei kummitusjuttuja, ei ole miestä nyt turvana ja mie oon säikky. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Meillä kissa teki joskus tommosta, ei antanu edes mennä liki ku alko semmoset sähinät ja murinat kaiken päälle. Toljotti tyhjyyteen ja hyppeli selkä kaarella ja karvat pystyssä. Sitä jatku vajaan vuorokauden, ja syyks paljastu et sillä oli paska tiukalla. Oli raukkaparka syöny ruokaansa, johon oli tippunut yks ainoa hius mun päästäni, ja se hius siellä perseessä teki niin paljon kiusaa, et sekos koko kissa!!!

Ohoh. :o

Kyl toi kai paskonut on... Ja miehen (omistajansa) syliin on kyllä tunkenut ja kiehnänny jaloissa yms. Ei vaikuta kivuliaalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
On tuo ötököitä nähnyt ja jahdannut, muttei mourunnut ja jähmettynyt tuolleen. Tuskin tässä talossa on hiiriäkään. :)

Sit sillä voi oikeesti olla joku kipu. Meidän kissa alkoi yhtäkkiä pelätä ihan hirveästi olkkarin sohvaa, kun se kerran nukkui siinä ja sitä pisti ampiainen ja jotenkin se yhdisti sen piston kivun siihen sohvaan. Ikinä ei enää sen jälkeen siihen sohvaan mennyt ja pahasti mulkoili lipaston alta kun muu perhe siinä istui.

Joku kakkavaiva/pissavaiva tms johon kissa ei ymmärrä syytä voi saada sen pelkäämään hassuja asioita, joiden se uskoo kivun aiheuttavan. Kun kissaa vaikkapa jossaakin kohtaa taloa vihlaisee peppuun ummetuksen takia niin se ihmettelee että mikä sen kimppuun hyökkäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:

Sit sillä voi oikeesti olla joku kipu. Meidän kissa alkoi yhtäkkiä pelätä ihan hirveästi olkkarin sohvaa, kun se kerran nukkui siinä ja sitä pisti ampiainen ja jotenkin se yhdisti sen piston kivun siihen sohvaan. Ikinä ei enää sen jälkeen siihen sohvaan mennyt ja pahasti mulkoili lipaston alta kun muu perhe siinä istui.

Joku kakkavaiva/pissavaiva tms johon kissa ei ymmärrä syytä voi saada sen pelkäämään hassuja asioita, joiden se uskoo kivun aiheuttavan. Kun kissaa vaikkapa jossaakin kohtaa taloa vihlaisee peppuun ummetuksen takia niin se ihmettelee että mikä sen kimppuun hyökkäsi.

Ei tuo kivuliaalta kyllä vaikuta? Ja on hiekkalaatikossa paskaa ainakin. :D Muuten siis ihan normaalisti käyttäytyy, syö, köllöttelee, kiehnää jne, mutta sitten nuo ihme hepulit. Juoksi matot ruttuun äsken kun hepuloi.

Yhteistyössä