Kissaa rääkänneellä matulla FB kuvassa viivat kokaiinia ja kymmeniä grammoja kannabista vok:n tilois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kappas vain seurakuntaopistoa. Löytyi jopa selkärankakin.

sieltä tosiaan puututtiin asiaan jo ennen MV uutista, heti ma iltana kun videot tuli tietoon facessa opiskelijoiden kautta.
MV:llä taas ei ole selkärankaa edes julkaista tätä tiedotetta
jos tonne asuntolaan tai alueelle yksikin vatipää menee uhkailemaan tai heittelemään polttopulloja tms, ni mä tasan tarkkaan teen mvstä rikosilmoituksen yllyttämisestä.

sieltä tosiaan puututtiin asiaan jo ennen MV uutista, heti ma iltana kun videot tuli tietoon facessa opiskelijoiden kautta.
jos tonne asuntolaan tai alueelle yksikin vatipää menee uhkailemaan tai heittelemään polttopulloja tms, ni mä tasan tarkkaan teen mvstä rikosilmoituksen yllyttämisestä.

PunasikakommariSuvakki:ROFLMAO::LOL::p

Kyllähän sun nyt täytyy itse ymmärtää, ettei tapahtumista raportointi ole sama kuin rikokseen yllyttäminen?
Luulen, että on parempi antaa poliisille työrauha ja jättää turhat rikosilmoitukset tekemättä.

Eikö sua huolestuta, että sun lapsi on samoissa tiloissa huumekauppiaan ja eläintenraiskaajan sekä lastenahdistelijan kanssa?

ei huolestuta, siellä on vuosia ollut maahanmuuttajia, ja tämä ensimmäinen hemmo josta ollut ongelmia.tiedän et siellä nopeasti reagoidaan asioihin, kuten nytkin.

ja julkaisu on vastuussa niistä kirjoituksista joita sivuillaan suvaitsee, ja siellä suunnitellaan sianpäiden ja veren viskomista tuonne paikkaan. eikä korjata tietoa et ko henkilö ei tuolla enää ole, vaikka siitä jo varmasti tiedetään.

oma lapsi on jo pari vuotta siellä asunut, joten ihan turvallisesta paikasta kyse, vaikka mv koittaa asiaa toiseksi väittää

ei huolestuta, siellä on vuosia ollut maahanmuuttajia, ja tämä ensimmäinen hemmo josta ollut ongelmia.tiedän et siellä nopeasti reagoidaan asioihin, kuten nytkin.

ja julkaisu on vastuussa niistä kirjoituksista joita sivuillaan suvaitsee, ja siellä suunnitellaan sianpäiden ja veren viskomista tuonne paikkaan. eikä korjata tietoa et ko henkilö ei tuolla enää ole, vaikka siitä jo varmasti tiedetään.

oma lapsi on jo pari vuotta siellä asunut, joten ihan turvallisesta paikasta kyse, vaikka mv koittaa asiaa toiseksi väittää

Ongelmia?
kuulostaa jotenkin... vähäpätöiselle?

Aika jännä, jos siellä on vuosia ollut maahanmuuttajia ja kenestäkään muusta ei koskaan ole koitunut mitään ongelmia, vaan tämä on ensimmäinen. Oliskohan kuitenkin niin, että aiemmat tapaukset eivät ole tulleet julkisuuteen? Tämäkään ei olisi tullut ilman kissan omistajaa.

Mun mielestä on jokseekin huvittavaa, että sä haluat syyttää lehteä, joka toi asian julkisuuteen sensijaan, että penäisit minkäänlaista vastuuta kissanraiskaaja- huumekauppias- lastenahdistelijalle.
Miksi MV- lehti olisi vastuussa kommentoijiensa halusta viedä sianpäitä kyseiseen paikkaan? Onko se jotenkin ihan huolestuttavanjärkyttävä teko?

Ongelmia?
kuulostaa jotenkin... vähäpätöiselle?

Aika jännä, jos siellä on vuosia ollut maahanmuuttajia ja kenestäkään muusta ei koskaan ole koitunut mitään ongelmia, vaan tämä on ensimmäinen. Oliskohan kuitenkin niin, että aiemmat tapaukset eivät ole tulleet julkisuuteen? Tämäkään ei olisi tullut ilman kissan omistajaa.

Mun mielestä on jokseekin huvittavaa, että sä haluat syyttää lehteä, joka toi asian julkisuuteen sensijaan, että penäisit minkäänlaista vastuuta kissanraiskaaja- huumekauppias- lastenahdistelijalle.
Miksi MV- lehti olisi vastuussa kommentoijiensa halusta viedä sianpäitä kyseiseen paikkaan? Onko se jotenkin ihan huolestuttavanjärkyttävä teko?

luitko sä ollenkaan taas mun tekstiä?
tuosta kissajutusta oli tehty jo poliisille ilmoitus ENNEN mv juttua.eli oli reagoitu ja tekijä on poistettu koulun tiloista, eikä saa sinne enää palata.
myös noista muista kuvista jne on oppilaitos tehnyt poliisille ilmoitukset ja ne huumekuvat EI OLE OPISTOLTA.

sä olet lapsiesi takia peloissasi kun maahanmuuttajia tulee ja ne ehkä tekee jotain joskus, mut mä en saa olla peloissani jos jossain suunnitellaan iskua mun lapsen asuinpaikkaan? vittu sä oot oikeesti ihan sekaisin.

mä jo kerroin et lapsi on asunut siellä 2 vuotta luuletko ettei se kertoisi mulle asioita? sillä on edellisiltä vuosilta kavereitakin noista maahanmuuttajista, aika monta kansalaisuutta heissäkin, tuo ei ole vok, vaan siellä on ihan opiskelemassa noita.

jos taas vertaat tuota paikkaa ihan normaaliin oppilasasuntolaan, niin sen enempää tuolla ei ongelmia ole ollut kuin niissäkään.

ja edelleen, julkaisut on vastuussa siitä mitä heidän sivuillaan on, siksi monessa paikassa on modeointi, niinkuin tälläkin palstalla.

Yhteistyössä