M
Mysteeri
Vieras
Selittäkää kun en ymmärrä?!
Meillä on kaksi leikattua poika kissaa.
Molemmat rotukissoja. Toiselta on poistettu kivekset, toisella on tallella ja molemmat siis kastroitu. Liittyykö tämä jotenkin siihen, että "palliton" kisu on lemmikkitasoinen ja "pallillinen" on näyttelytasoinen.
Rupesin vaan miettimään ja ihmettelemään moista.
Meillä on kaksi leikattua poika kissaa.
Molemmat rotukissoja. Toiselta on poistettu kivekset, toisella on tallella ja molemmat siis kastroitu. Liittyykö tämä jotenkin siihen, että "palliton" kisu on lemmikkitasoinen ja "pallillinen" on näyttelytasoinen.
Rupesin vaan miettimään ja ihmettelemään moista.