kissan kiimasta tietävät

juurakon hulda

Aktiivinen jäsen
08.02.2008
2 553
0
36
Meillä kolme vuotias tyttö kissa ja muutama kuukausi sitten otettiin toinen tyttö kissa joka selvisi ekassa eläinlääkärissä pojaksi.
Pojalle varattiin leikkuu aika 28.2 jolloin on melkein ½vuotias.
toissa viikolla yllätin sit pojan tyttökissan päältä ja menin erottamaan ne niin pojalla oli pieni pipu pystyssä...KÄÄÄK!!!! :o
no tyttökissa on ollut pari viikkoa ihmeen rauhallinen ja pesee kovasti poika kissaa. Olin ihan varma että vahinko oli päässyt tapahtumaan ja ajattelinkin et otan tyttö kissan mukaan eläinlääkäri keikalle.
Tänään kuitenkin tyttökissa mouruaa kovasti, kiimaista mouruamista. Jos olisi tiineenä niin ei kai kiimaa tulisi?

Aika outoa. Olen käsittänyt, että tyttökissa ei laske urosta kimppuunsa (päällensä), jos ei ole kiimassa. Eli oisko kuitenkin viimeksi ollut??? Toi mouruaminen viittaa kyllä siihen, että olis nyt kiima-aika.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Aika outoa. Olen käsittänyt, että tyttökissa ei laske urosta kimppuunsa (päällensä), jos ei ole kiimassa. Eli oisko kuitenkin viimeksi ollut??? Toi mouruaminen viittaa kyllä siihen, että olis nyt kiima-aika.

Näin minäkin olen ymmärtänyt...jospas se paini olikin vain leikkiä ja pennulla alkoi nöpöttämään :D Välttämättähän toi pentu ei ole edes sukukypsä (?) Toivonmukaan ainakin :saint:

Minäkin olen ymmärtänyt et jos jo astunut niin mouruamista ei enää tulis....jos kuitenkin astutus tapahtunut niin missä vaiheessa selviää onko pentuja tulossa?

Yhteistyössä