Kissan saattaminen viimeiselle matkalle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakas kissani...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakas kissani...

Vieras
Kun kissan vie viimeiselle matkalle eläinlääkäriin. Siis että eläinlääkäri antaa ne piikit, niin saako nyt talvella haudata itse kissan? En halua mihinkään kaatopaikalle sitä lintujen syötäväks tai yhteishautaan.

Sukulaisen luona on paikka, jonne on haudattu kaikki tärkeät eläimet. Jos se kisu lopetettais esim. keskellä päivää, niin seur. päivänä lähettäis ajamaan ja se sukulainen säilyttäis sen siellä, kunnes maa on sulanut.

Pelottaa koko lopetus, mut se on kissan parhaaks.

Eli siis saako kissan talvella mukaansa eläinlääkäristä??

Enkä tarvii mitään syytöksiä, että "kirjottaja on porvoosta, tää on provo!"

Ell-asemilla on tuhkauspalvelu. Lähettävät kissan krematorioon ja tuhka voit hakea sieltä muutaman viikon päästä. Ne tuhkat voit sitten keväällä haudata, miellyttävämpää odotella niin sopivia hautauskelejä.

:hug:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Marsun ainakin sai! Me kans haluttiin se itse haudata, ja niin toin sen kotiin talvipakkasilla.. Voi myös jättää siihen nyhteistuhkaukseen tai maksaa enempi ja saada sen "yksilötuhkauksen".

Toki kissan saa mukaansa mutta me ostettiin tuhkaus. Eläinlääkäri toimittaa raadon tuhkattavaksi ja soittavat sitten kun tuhkat ovat saapuneet eli voit hakea tuhkalootan sieltä samasta eläinlääkäristä. Saa myös halutessaan postissa kotiin.

En mä halua tuhkata sitä. :'( Mä haluan haudata sen niinku edellisetkii eläimet, jotka tosin on ite kuolleet, eikä oo koskaan tarvinnu viiä lopetettavaks.

Voin jo kuvitella itteni siellä eläinlääkärissä, tulee hel*etin vaikeeta.

kyllä sen saa mukaan. ystävän koira jouduttiin nukuttamaan ja halusivat haudata sen koti
pihalle. koira laitettiin pakkaseen ulos kannelliseen puuarkkuun, johon ei kukaan päässyt
sitä ronkkimaan ja kun kevät tuli ja maat suli, koira haudattiin sinne, mihin muitakin lemmik-
kejä oli haudattu

No hyvä, että saa. Ajattelin jonku jutun ottaa mukaan, että sen voi kantaa, en varmasti pysty kuollutta kantamaan. ON tämä niin p**seestä! :(

Aivan erityisen vaikeen tästä tekee se, että tämä kissaherra on mun ensimmäinen kissa, joka tuli meille ihan vauvana mun ollessa 5v.

Olis varmaan eri asia, jos olis kissa, joka olis ollut vähän aikaa..

Yhteistyössä