Kissanpentu putosi portaisiin/portaissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Portaita on 14kpl ja puolessa välissä putosi sylistä (siis korkealta) ja viimeiset kolme porrasta meni kuperkeikalla alas.

Kissa jäi portaalle makaamaan ja huusi kuin olisi tehnyt kuolemaa.
En uskaltanut ekaksi mennä edes katsomaan vaan tärisin ja itkin ja kiersin yläkerran ympäri. Huusin miehelle että soittaa eläinlääkäriin ja menin ottaa kissan.
Toinen aristi ja huuti.

Onneksi päästiin heti eläinlääkäriin joka tutki toisen. Ei murtumia eikä katkenneita luita ainakaan käsi tuntumalla.
Kissa oli siellä ihan tokkurassa, hyvä että hereillä kesti.

Sai kipulääkettä ja jotain toistakin.

Nyt pentu seurailee mua kuin hai laivaa. Puskee, kyöhnää, kehrää. Ja on ihan hurmiossa mun sylissä. On aina ollut sellanen kyöhnääjä mut nyt kolme kertaa enemmän vielä.
Mikähän sillä on.. :D

Kyllä muljahti sydän ympäri kun kissa putosi.
Huh huh.

Noh, onneksi nyt ilmeisemmin selvittiin säikähdyksellä.

Jos huomenna vielä pökkyrässä, tai pissassa verta, eikä syö tai juo niin sit pitää viedä lisätutkimuksiin.

Mies tuo vielä apteekista kissan kipulääkkeet jotka sai lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vesa:
Kissat ovat maailman turhimpia ja ärsyttävimpiä kotieläimiä. Niistä ei ole iloa kuin korkeintaan liikkuvana harjoitusmaalina ilmakivääriammuskelussa.

Vesa on taas terrorisoimassa ilmapiiriä.

Ja kissat on ihania! Itsekin ottaisin pari omaa kattia, mutta sisäkissaksi en näin pieneen kämppään halua ottaa, ja välillä joudun olemaan viikon tai kaksikin poissa kotoa, ja ei kissaa voisi jättää niin kauaksi aikaa itsekseen.

Mutta onneksi teidän karvapallo selvisi hengissä, ja toivottavasti ei mitään ilmene. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nokkimus:
taisi lyödä päänsä ja säikähtää.. toivotaan ettei tullut mitään vakavaa! :hug:

Ei ainakaan nyt vaikuta siltä.

Seuraa jalpattaa mua vaan joka paikkaan ja kyöhnää je kehrää.

Ruokakin maistuu.

Joten kunnossa näyttäisi olevan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kun minä olin muksu, niin naapurin kissa tippui kerrostalon portaissa. Toinen naapuri, poliisi otti virka-aseensa ja tyhjensi sen kissaan.

tuskinpa nyt ihan tyhjensi...

ja muuten.. onkohan sulla kaikki ihan ok sun päänupissas kun tuommosia tuut kirjottaa.

Toisille ne lemmikit on ihan perheenjäseniä siinä missä muutkin. Joten lopeta ja mee pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun minä olin muksu, niin naapurin kissa tippui kerrostalon portaissa. Toinen naapuri, poliisi otti virka-aseensa ja tyhjensi sen kissaan.

ja muuten.. onkohan sulla kaikki ihan ok sun päänupissas kun tuommosia tuut kirjottaa.

Toisille ne lemmikit on ihan perheenjäseniä siinä missä muutkin. Joten lopeta ja mee pois.

Älkää reagoiko tuollaisten kusipäiden kirjoitteluihin - niitä ottaa pannuun, kun ei olla huomaavinaankaan.

Ap, hyvä, ettei kisulle käynyt sen pahemmin!
Itsellä on 2 kissaa, jotka ovat maailman rakkaimpia ?

Alkuperäinen kirjoittaja minttu:

Älkää reagoiko tuollaisten kusipäiden kirjoitteluihin - niitä ottaa pannuun, kun ei olla huomaavinaankaan.

Ap, hyvä, ettei kisulle käynyt sen pahemmin!
Itsellä on 2 kissaa, jotka ovat maailman rakkaimpia ?

Anteeksi, ei ollut tarkoitus kirjottaa kusipäisesti. Se oli vain lapsen maailmassa aika vakuuttava tapahtuma. Vielä lähes kolmenkymmenen vuoden jälkeen tuli elävästi mieleen.

Hui kauhea. Miten se silleen tipahti? Venkuroiko sylissä? :(

Toivottavasti se on kunnossa huomennakin ja paranee! :hug:

mies oli viemässä hiekkalaatikolle alakertaan ja jotenkin venkurehti sylissä ja putosi.

Nyt se ihan leikkii ja syö ja vaikuttaa ihan hyvävointiselta :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hui kauhea. Miten se silleen tipahti? Venkuroiko sylissä? :(

Toivottavasti se on kunnossa huomennakin ja paranee! :hug:

mies oli viemässä hiekkalaatikolle alakertaan ja jotenkin venkurehti sylissä ja putosi.

Nyt se ihan leikkii ja syö ja vaikuttaa ihan hyvävointiselta :)

niin ja tosiaan mun perässä vaan koko ajan jalpattaa ja kehrää.. Jännä.. mikähän siinäkin takana.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Kissathan puttoo aina jaloilleen?!
Ja minusta tuo on aika paha merkki, jo se kehrää, kiehnää jne. koko ajan. Merkki siitä, että johonkin koskee. :/

tuo on pentu.. alle luovutusiän vielä. Siis ihan pieni.

Ja portaat on liukkaat.

Kyllä se minusta ihan normaalille vaikuttaa. Leikkiikin.

Voi pientä!!!! Taisi itekkin säikähtää pikkanen! toivottavasti ei tuu mitään jälkeenpäin. Muistaa vaan pitää ne kipulääkkeet, kissat kun herkästi kivusta muodostaa kierteen ettei syö yleiskunto heikkenee ja menee tosi huonoon kuntoon ihan vaan kivusta..
Mutta toivottavasti pikkanen saa vielä kasvaa terveeksi ja isoksi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja misteli83:
Voi pientä!!!! Taisi itekkin säikähtää pikkanen! toivottavasti ei tuu mitään jälkeenpäin. Muistaa vaan pitää ne kipulääkkeet, kissat kun herkästi kivusta muodostaa kierteen ettei syö yleiskunto heikkenee ja menee tosi huonoon kuntoon ihan vaan kivusta..
Mutta toivottavasti pikkanen saa vielä kasvaa terveeksi ja isoksi :hug:

kolmen päivän kuuri on..

Yhteistyössä