V
vieras
Vieras
Portaita on 14kpl ja puolessa välissä putosi sylistä (siis korkealta) ja viimeiset kolme porrasta meni kuperkeikalla alas.
Kissa jäi portaalle makaamaan ja huusi kuin olisi tehnyt kuolemaa.
En uskaltanut ekaksi mennä edes katsomaan vaan tärisin ja itkin ja kiersin yläkerran ympäri. Huusin miehelle että soittaa eläinlääkäriin ja menin ottaa kissan.
Toinen aristi ja huuti.
Onneksi päästiin heti eläinlääkäriin joka tutki toisen. Ei murtumia eikä katkenneita luita ainakaan käsi tuntumalla.
Kissa oli siellä ihan tokkurassa, hyvä että hereillä kesti.
Sai kipulääkettä ja jotain toistakin.
Nyt pentu seurailee mua kuin hai laivaa. Puskee, kyöhnää, kehrää. Ja on ihan hurmiossa mun sylissä. On aina ollut sellanen kyöhnääjä mut nyt kolme kertaa enemmän vielä.
Mikähän sillä on..
Kyllä muljahti sydän ympäri kun kissa putosi.
Huh huh.
Noh, onneksi nyt ilmeisemmin selvittiin säikähdyksellä.
Jos huomenna vielä pökkyrässä, tai pissassa verta, eikä syö tai juo niin sit pitää viedä lisätutkimuksiin.
Mies tuo vielä apteekista kissan kipulääkkeet jotka sai lisäksi.
Kissa jäi portaalle makaamaan ja huusi kuin olisi tehnyt kuolemaa.
En uskaltanut ekaksi mennä edes katsomaan vaan tärisin ja itkin ja kiersin yläkerran ympäri. Huusin miehelle että soittaa eläinlääkäriin ja menin ottaa kissan.
Toinen aristi ja huuti.
Onneksi päästiin heti eläinlääkäriin joka tutki toisen. Ei murtumia eikä katkenneita luita ainakaan käsi tuntumalla.
Kissa oli siellä ihan tokkurassa, hyvä että hereillä kesti.
Sai kipulääkettä ja jotain toistakin.
Nyt pentu seurailee mua kuin hai laivaa. Puskee, kyöhnää, kehrää. Ja on ihan hurmiossa mun sylissä. On aina ollut sellanen kyöhnääjä mut nyt kolme kertaa enemmän vielä.
Mikähän sillä on..
Kyllä muljahti sydän ympäri kun kissa putosi.
Huh huh.
Noh, onneksi nyt ilmeisemmin selvittiin säikähdyksellä.
Jos huomenna vielä pökkyrässä, tai pissassa verta, eikä syö tai juo niin sit pitää viedä lisätutkimuksiin.
Mies tuo vielä apteekista kissan kipulääkkeet jotka sai lisäksi.