kissanruoka tuoksuu NIIIIIN hyvälle et meen kohta tonne kissojen kupille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klementine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aattelin otsikosta että olet laihiksella =), mutta että raskauden mielitekoja.. meillä vauva pisteli noita kissan raksuja myös naamaansa ja sanoi nam-nam, ja mua yökötti. ja niissä on muuten salmonellavaara, sanoi eläinkaupan täti, joten älä anna mieliteollesi periksi =)

aattelin otsikosta että olet laihiksella =), mutta että raskauden mielitekoja.. meillä vauva pisteli noita kissan raksuja myös naamaansa ja sanoi nam-nam, ja mua yökötti. ja niissä on muuten salmonellavaara, sanoi eläinkaupan täti, joten älä anna mieliteollesi periksi =)

toi on vielä jotain kissojen gourmet ruokaa, semmosesta pikkupurkista.. äsken just oli pakko mennä keittiöön oikein siihen kupin viereen niin teki mieli tempasta se paistinpannulle ja aiih,kun se varmaan tirisis siinä niin herkullisen näkösenä!!!

en enää ikinä osta noille tuommosta kun ihan epäreiluks menee elämä|O

Mun mielestä kissanruoka tuoksuu aina hyvältä, siis vaikka ei olisi raskaana. Siis sellainen purkkiruoka, ei mitkään kuivanaksut. En tajua, miten lähes kaikkien muiden mielestä kissanruoka muka haisee pahalta.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;22073878:
Mun mielestä kissanruoka tuoksuu aina hyvältä, siis vaikka ei olisi raskaana. Siis sellainen purkkiruoka, ei mitkään kuivanaksut. En tajua, miten lähes kaikkien muiden mielestä kissanruoka muka haisee pahalta.

Kiva, että jollain muulla on yhtä vinksahtanut nenä. Musta kissan purkkiruoat tuoksuu niiiiin hyvältä, tekis mieli pistellä haarukalla suuhun suoraan purkista. En oo kyllä kokeillut enkä kokeilekaan. :D Raksut ei houkuta.

[QUOTE="vieras";22073820]Lapsena syötiin koiranraksuja, olivat ihania. Vähän kuin ruisleivän, sipsien ja lihan sekoitusta.[/QUOTE]

Sama makumuistikuva :D

Teininä piti kokeilla ja sit vielä verrata maistuuko kissanraksut erilaiselta kuin koiranraksut.

Ja voitte arvata että kissoja huijataan! Pjaskan marjat ne raksut millekään kalaisille maistuneet, samalle kuin koiranruoka, pienempiä pipanoita vaan.

Mutta... saattaahan toki olla että vaikak mulla kuulemam on lassien hajuaisti, niin kissan makuaistia ei. Mutta mun mielestä ne ei maistuneet ratkaisevasti erilaisilta. :xmas:

Yhteistyössä