Kissojen omistajat!

meillä tehtiin itse että sai tarpeeksi ison isoille kissoille. puusta kasattu runko ja köyttä tiiviisti ympärille. Tarvikkeet tuli maksamaan aika paljon (siis se naru/köysi) mutta on ollut nyt pari vuotta hintansa väärti.

Alkuperäinen kirjoittaja kissojen omistaja:
meillä tehtiin itse että sai tarpeeksi ison isoille kissoille. puusta kasattu runko ja köyttä tiiviisti ympärille. Tarvikkeet tuli maksamaan aika paljon (siis se naru/köysi) mutta on ollut nyt pari vuotta hintansa väärti.

Ajatuksena oli että pitäis olla ainakin kolme makuupaikkaakin puussa

:)

Ellokselta saa aika kivoja, ainakin on saanut. Ja niitähän voi ostaa parikin, tai vaikka isoon pienemmän "lisäsiiven", että saa tarpeeksi makuupaikkoja. Itse olen tehnyt itse, päällystänyt puupölkyn narulla ja sinne taso ylös ja taso keskelle ja kori johonkin kohdille kiinni nukkumapaikaksi. Hyvin on kelvannut, kun vielä ylätasoon kiinittää narun päähän lelun, niin suosio on taattu.

http://www.ellos.fi/ListPage/Category.aspx?CategoryId=9589

Tuollasia esimerkiksi, tuosta sivu eteenpäin on aika upeita.

Alkuperäinen kirjoittaja sississi:
Ellokselta saa aika kivoja, ainakin on saanut. Ja niitähän voi ostaa parikin, tai vaikka isoon pienemmän "lisäsiiven", että saa tarpeeksi makuupaikkoja. Itse olen tehnyt itse, päällystänyt puupölkyn narulla ja sinne taso ylös ja taso keskelle ja kori johonkin kohdille kiinni nukkumapaikaksi. Hyvin on kelvannut, kun vielä ylätasoon kiinittää narun päähän lelun, niin suosio on taattu.

meillä oli elloksen puu,mutta se ei meidän kissoilla kestänyt
:x
narut raapivat poikki ja nyt sitä saakutin naruroskaa jokapäivä pitkin olkkaria |O
Mietin et jos ostais sit oikein sellaisen hyvälaatuisen mitä esim.kissanäyttelyissä esittelevät,täytyy miettiä :/

Alkuperäinen kirjoittaja wanha takkuturkki:
Tuolta mä olen tilannut;
http://www.kissahuonekalut.fi/

tilasin sieltä jo esitteen ja eilen niitä tutkin!
Mietin vaan että ovat laadukkaita mutta aika hintavia.
En tiedä uskallanko noille meidän kömpelöille ostaa noin korkeaa puuta

:ashamed:
Mitä kissoja sinulla on?montako? :)

Mietin jo tätäkin vaihtoehtoa,kotimaisia ovat myös
http://www.parkettilehtonen.com/deltta/kuvat/9-valmis1.jpg

Hintaa tuolla olis 245 euroa ;)

Meillä on nyt 3 kissaa. Parhaimmillaan ollut 5. Tuo puu on todella kestävää tekoa. Meillä ollut jo 10 vuotta =) Ja mä tykkään kun sen saa pieneenkin tilaan mahtumaan, toisin kun nuo lattialle sijotettavat mallit.
Mun ystäväni tilas joskus hobby hallista jonkun kiipeilypuun joka kanssa pingotettiin kattoon. Materiaalit oli ihan eri luokkaa mitä tossa catmaxissa. Ja hänen kissansa römähti sitten puineen päivineen maahan :o Loukkasi rytäkässä tassunsa. Se tukiputki kun oli jotain jämäkkää pahvia, eikä sitten kestänytkään kissan painoa.

Alkuperäinen kirjoittaja wanha takkuturkki:
Meillä on nyt 3 kissaa. Parhaimmillaan ollut 5. Tuo puu on todella kestävää tekoa. Meillä ollut jo 10 vuotta =) Ja mä tykkään kun sen saa pieneenkin tilaan mahtumaan, toisin kun nuo lattialle sijotettavat mallit.
Mun ystäväni tilas joskus hobby hallista jonkun kiipeilypuun joka kanssa pingotettiin kattoon. Materiaalit oli ihan eri luokkaa mitä tossa catmaxissa. Ja hänen kissansa römähti sitten puineen päivineen maahan :o Loukkasi rytäkässä tassunsa. Se tukiputki kun oli jotain jämäkkää pahvia, eikä sitten kestänytkään kissan painoa.

Niinhän noissa halppis versioissa tosissaan on suurimmaksi osaksi pahvia

:/
Siksi ne ovatkin aika huonoja kestämään,varsinkin noi narut rispaavat.
Täytyy nyt vielä harkita eri vaihtoehtoja :)

kaverin kisulla on kutakuinkin tuommoinen raapimapuu, ja tykkää kyllä kovasti. Noita saa tilata samalta sivustolta. Meidän kisuilla on sellainen 160-senttinen raapimapuu, jossa 3 tasoa. Ylin taso on sellanen pehmeä, jossa kissat mielellään nukkuu. Hintaa oli reilut 70 euroa eläinkaupassa.

tilattiin ellokselta pari vuotta sitten. meillä on 3 kissaa. nyt pitäs vaihtaa osa köysistä.
vinkki: tee ite sellanen pitkä lattiasta kattoon oleva pylväs, vahvasta lankusta tms ja vuoraa se ite narulla. yhellä tutulla on ja kissat tykkä hillua pylvästä ylös ja alas. me tehään semmonen yläkertaan, jahka rempataan.

Yhteistyössä