Meidän kisu on pyllypitkällä ja tallustaa takatassuja paikallaan, samalla huutaa.
Voisko joku infota vi*uttako sitä kun sei saa? Siis mua ainakin ketuttais!
Onko mirri pakko leikata? Kärsiikö se jos joutuu elämään puutteessa?
Miten teidän kissat reagoi? Onko tullut ongelmia?
Ekat juoksut oli 6kk iässä. Miten musta tuntuu että näitä on tullut useammin kuin 2krt/v! Kissa on syntynyt joulukuussa 2012. Vielä tuo on ihan siedettävää, harmittaa vain toisen puolesta.:|
Kissa on siamilainen. Rodulla tuskin merkitystä tässä asiassa mutta laitetaan nyt sekin varmuudeks.
Tiettekste kui pillu on huippu salainen kisutiimi
Eli on olemas sellane vanabi lastensuojelu teami ja siel on jengii keillä on ihan paska oma elämä niil ei oo rahaa tilillä, ne on ugly ass donkeys ass hole ja ne tekee jotai omii vanabi ’peite tehtäviä’ ja pistää sua ja ku ne pistää sua nii ne keksii jonkun paskan tekosyyn miks ei voi enää nähä sua ja ne puhuu susta sillee kui sä et tajuis et noi vitun idiootit puhuu susta ja ne pitää sua ns tyhmänä ja leikkii jotaki vitun pokemon etsivää xd
Tiiättekste ku pokemon kouluttajat on ns etsiviä ja niitten symboli on R nii ne leikkii agenttii xd
Ihmiset jotka tekee tollasii rikoksii niin niil on aina kaksois kansalaisuus et jos jää kiinni voi lähtee rajan yli ruotsiin.
Yks kusipää näytti mulle jotai artikkelii et miten 12-vuotias poika raiskataan ja sit ne sano et ettii impotenttii miestä ja käyttää jotai paskaa käänteispsykologiaa et menisin juomaa noccoi et ’se menis vereen’ ja et menisin syömään jotai paska subii xdd huippu toimivaa käänteis psykologiaa varmaa pitää ostaa niksa pussit myös cittarista xd
Tiiättekste mikä on hauskinta ? Vasikointi lol mä rakastan vasikoita. Vitun hauskaa ku hellokitty ämmä pistää ja toine harhauttaa edes ja sit nauretaa leveesti, ku testot menee nollaan ja et nuku enää yhtään mummeli duunis alkaa vittuilee et nukuitko hyvin viime yönä. Seuraavaks sust tulee vitun sairas ja joku huippu läski no life henkilö alkaa vittuilee joitteki ratto poikienkaa et joo tarkkailen et näös ei oo mitää vikaa ku noist paskoist tulee neurologisii ongelmii noi ei tajuu et mä pidän noit vitun luusereina ja tiedoks vaan et noihi paska lastensuojelu palveluihi
Nii ne pukeutuu kui susilauma eli kissaks sudeks leppardiks.
JOS JOKU RIKOLLINEN LUKEE TÄTÄ NIIN LASTEN SUOJELU PALVELUT KÄYTTÄÄ MM PARTIO AITASTA SAATAVAA PATANGONIA MONI VÄRI TAKKIA SIVARI KÄYTTÄÄ DR MARTENSIN KELTA TIKKAUS TALVI SAAPPAIT SIT YLIOPISTOT SAIRAANHOITOPIIRI OPETTAJAT SIVARIT KÄYTTÄÄ FJÄLLRAVEN KANKEN VAATTEIT XD KETTULIIGA JA KANSAINVÄLISESTI UNITED ELI TOI MIGANT, EAST PAK, JACKTHEWOLF SKIN ON NS VIRASSA OLEVIEN HENKILÖIDEN TUNNUKSET.
SIT YLEISESTI MITÄ JENGI EI TIIÄ NIIN YLEENSÄ PAIKAT MIS ON PALJON LAPSII TAI JOKU NS EPÄILTY NII SIEL ON AINA MARIMEKON RATIA LAUKKUNE HENKILÖ XD SUSILAUMA SINCE 1968
Esim kattokaa sigmaballs tik tokist eiks miestä epäilty pedariks ? Miks senkaa on nainen joka pitää susilauma laukkuu ja se kuvittelee et on sen frendi xd poliisi on kaveri xd sit moni interpolin ja krp decoy sivut mm tik tok ig face yt etc jos näätte muijii joilla on kissan korvat tai hellokitty paita ja ne näyttää kolmosta nii ne on decoy profiilei.
SIT SUPOSTA VIEL JA TUNNUKSISTA NII NÄÄ SAMAT TAHOT NII POSTI ON YKS NIITTEN TUNNUKSISTA SE VOI OLLA ET JOKU JOTA EPÄILIT VAIKKA VITTU TAVIKSEKS JA SANOO ET ON POSTIS TÖISSÄ TAI ON NS SUSILAUMAS JA ON JUNAS DUUNIS JA SIL ON POSTI HEIJASTIN NII SE ON YHEN PALVELUN VAA TUNNUS huom ! Kelatkaa ku järvenpää läiset naiset jotka pukeutuu kissaks tulee tekee sulle hormoni pommin ja sit puhuu hyperseksuaalisuudest. Ryhmä hau hau on yhtälailla ryhmä paska lauma hyi vittu mä oksennan ja tuun kipeeks noist paska ykssarvisist vitun melonit. Yleensä ku sua satutetaan nii romanit tulee kertomaan sulle ne oireet mitä sulla on sillä hetkellä. Myös hikoilusta sanottiin että nii’ varmaa vähä hikoo ja huimatuttaa sekä myös pään sekä käsien kihelmöintä ei tietenkään unohdettu vittuilla onko tontut ollut taas kerran matkassa ? Oohooh tontut oikeen. Iha tiedoks vaa ira agentit osaa myös lällätellä ja vittuilla ja niitte best undercover helsingin keskustas on foodora wolt kuskina ajo eli kätevä kulkupeli lol.
Mä en ite ainakaa anna anteeks noille kusipäille ku mä en mikää impotenssi aio olla

uskon karmaan ja korvauksia ei makseta

kelatkaa ku vammaset kattoo porukal mitä teet puhelimellas ja sit ne roska ulosteet suuttuu ku vittuillaa takasi vittu mitä roskaa