V
"vieras"
Vieras
Haluan tietää mihin musta on, löytyykö itsekuria kahdeksi viikoksi. Saanko taisteltua mieleni kanssa.
Ja vikoja kiloja itsekkin pudotan.
Pituus on 161cm ja paino tänä aamuna 58,8kg. Tavoite paino on alle 55kg. Kaikkein tyytyväisin olin itseeni kun paino oli 52-53kg. Ennen lapsia painoin 48-49kg. Mutta nyt en taida sinne enää päästä.
Aijon siis tänään aloittaa tai siis aloitinkin jo tämän itseni koville laittamisen.
Olen aivan mieletön herkkuperse joten kovin juttu on ne karkkien pois jättäminen. Pullaa ynnä muuta en edes syö, enkä juo mehuja ja limsoja - vaan ne karkit. Huh. Kova juttu tulee olemaan
Ja miksi kitudietillä, no siksi että olen hyvin hätäinen ihminen.
Pakko saada tuloksia nopeaan tai alkaa sapettaa.
Tänään aijon mennä tällä linjalla;
aamupala: 1,5 kuppia kahvia, 2kpl kananmunia, omena
lounas: hedelmä tai kaksi
päivällinen: salaatti tonnikalalla ja raejuustolla
iltapalaksi: porkkanaa ja hedelmiä
Ja vettä juon päivässä semmoisen pari-kolme litraa yleensäkin
Suurinpiirtein tälläisellä linjalla aijon mennä. Ei ehkä mikään kauhea kitudietti, mutta suuri muutos kuitenkin.
Haluaisko joku lähte mun mukaan tähän?
Ja tämän tarkoitus on siis se että haluan näyttää itselleni mihin musta on jos oikein kovasti tahdon!!
Ja toki niitä pienempiä vaaka lukemiakin. 
Ja vikoja kiloja itsekkin pudotan.
Pituus on 161cm ja paino tänä aamuna 58,8kg. Tavoite paino on alle 55kg. Kaikkein tyytyväisin olin itseeni kun paino oli 52-53kg. Ennen lapsia painoin 48-49kg. Mutta nyt en taida sinne enää päästä.
Aijon siis tänään aloittaa tai siis aloitinkin jo tämän itseni koville laittamisen.
Olen aivan mieletön herkkuperse joten kovin juttu on ne karkkien pois jättäminen. Pullaa ynnä muuta en edes syö, enkä juo mehuja ja limsoja - vaan ne karkit. Huh. Kova juttu tulee olemaan
Ja miksi kitudietillä, no siksi että olen hyvin hätäinen ihminen.
Tänään aijon mennä tällä linjalla;
aamupala: 1,5 kuppia kahvia, 2kpl kananmunia, omena
lounas: hedelmä tai kaksi
päivällinen: salaatti tonnikalalla ja raejuustolla
iltapalaksi: porkkanaa ja hedelmiä
Ja vettä juon päivässä semmoisen pari-kolme litraa yleensäkin
Suurinpiirtein tälläisellä linjalla aijon mennä. Ei ehkä mikään kauhea kitudietti, mutta suuri muutos kuitenkin.
Haluaisko joku lähte mun mukaan tähän?
Ja tämän tarkoitus on siis se että haluan näyttää itselleni mihin musta on jos oikein kovasti tahdon!!