Kitudiettiä tai lähinnä itseni koville laittamista haluan kokeilla minäkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja näin;28247832:
Ei, vaan ei kannata lähteä normaalipainoisen kiristelemään kitudietillä. Haitat ylittävät hyödyt. Ja jos nainen sanoo, että normaalipainossa näkyy ylimmät palat niin tuosta dietistä voi olla vielä enemmän huolissaan.

Mitä sitten jos ylimmät palat näkyy? Niin näkyy minullakin mutta kyllä on ylimääräistäkin. Ei vaan ole vielä sinne asti kertynyt.

Ei, vaan ei kannata lähteä normaalipainoisen kiristelemään kitudietillä. Haitat ylittävät hyödyt. Ja jos nainen sanoo, että normaalipainossa näkyy ylimmät palat niin tuosta dietistä voi olla vielä enemmän huolissaan.

Siis kyllä mulla näkyy ylimmät vatsalihakset. Ja löytyy hauista ja olkalihasta, mutta minun ongelmani onkin se että kilot jotka kertyy, kertyy ala kroppaan. Eli minulla löytyy ylimääräistä josta lähteä lantiolta ja reisistä ja hieman pepussakin.
Ja kaikkein tyytyväisin olen ollut kroppaani päälle viiskytkilosena. En nytkään näe itseäni lihavana, mutta ylimääräistä löytyy kyllä.

Miksi näin on niin negatiivisella asenteella?
Onko se sulta pois jos joku kuten tässä tapauksessa ap haluaa normi painostaan pudottaa painoa?
Kroppaan kerääntyn rasva on vaarallista.

[QUOTE="Vieras";28247913]Miksi näin on niin negatiivisella asenteella?
Onko se sulta pois jos joku kuten tässä tapauksessa ap haluaa normi painostaan pudottaa painoa?
Kroppaan kerääntyn rasva on vaarallista.[/QUOTE]

Ei se ole negatiivinen asenne. Tuosta painosta vain kannattaisi lähteä kiristämään hieman erilaisin keinoin.

Onko mielestäsi paastoaminen myös haitallista? Mitä haittaa siitä on, jos pari viikkoa syö niukasti. Eihän siinä ajassa ehdi edes mikään puutos tulemaan.

Onko mielestäsi paastoaminen myös haitallista? Mitä haittaa siitä on, jos pari viikkoa syö niukasti. Eihän siinä ajassa ehdi edes mikään puutos tulemaan.

Siihen ap:n mainitsemaan itsekurin testaamiseen tuo sopii kyllä.

Mutta tämä: "Ja miksi kitudietillä, no siksi että olen hyvin hätäinen ihminen. Pakko saada tuloksia nopeaan tai alkaa sapettaa."

Siinä on ristiriita.

Voisi pitää perjantaisin punnituspäivän? Tai ainakin itse voisin merkkailla perjantaisin miten on mennyt. Tällä hetkellä alku varmaan lähtee hyvin käyntiin jos tämä räkätauti jatkuu, mutta ainakin jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin salilla käyminen jumittaa pudotusta vähän. Käyn 3x viikossa ja punnitsen välipäivän jälkeen, seuraavan salipäivän aamuna sitten, jos se sattuu lauantaille, niin sitten merkkaan painon silloin. Laitetaan alkupainoksi vaikka se 58,5kg.

Joo perjantaina voisi punnita.

Tämä päivä mennyt syömisten suhteen näin:

Aamupala: 1,5kuppia kahvia, banaani, 0,5l vettä, sämpylä

Lounas: jäi välistä

nyt nenän edessä salaattia tonnikalalla ja raejuustolla, lasi maitoa joten olkoon tämä joko myöhäinen lounas tai aikainen päivällinen

Ja.. Olen opetellut tänään juomaan sitä jonkun mainitsemaa vichyä. Ostin jonkun villivadelma vichyn ihan ok:n makuista kun lounaskin jäi välistä, siis varmasti opin juomaan :)

Tän päivän syömiset tähän malliin,
aamupala:kahvia, omena ja proteiinirahka
lounas puolikas pihvi, kaalisalaattia ja tavallista salaattia.
välipalaksi omena ja kahvi
päivälliseksi porsaan paistia, nuppuvihanneksia, kaalisalaattia ja tavallista kahvia.
Vettä on mennyt puolitoista litraa ja iltapalasta ei vielä hajuakaan.

Huomenet, noniin kaksi päivää takana ja hyvin mennyt. Vaaka näytti aamulla -800g. Oli pakko käydä vaa'alla :D

Eilen tuli syötyä näin:

Aamupala: 1,5kuppia kahvia, banaani, sämpylä, 0,5l vettä

Lounas tai myöhäinen päivällinen koostui salaatista tonnikalalla ja raejuustolla

Iltapalaksi söin kaksi ruispalan ja munan

Vettä tulee päivittäin juotua 2-3l ja opettelin eilen juomaan sitä vichyä. Ostin villivadelma vichyn ja se olikin ihan hyvää. Mulle vaan jäänyt jotkut kammot kun olen joskus juonut lämmintä perus vichyä ison kulauksen ja se oli hiton pahaa. Yöks.

Jep. Eikun uusi päivä käyntiin :)

Olo on mainio! Tosi pirteä!

Vaikeinta tässä on ollut herkuttomuus. Varsinkin kun mies vetää karkkia vieressä. Murrr!!!!

Jes, tsemppiä ap. :D

[QUOTE="Aloittaja";28254000]Vaikeinta tässä on ollut herkuttomuus. Varsinkin kun mies vetää karkkia vieressä. Murrr!!!![/QUOTE]

Todennäköisesti herkkuhimo laantuu ajan myötä, näin ainakin mulla kun lopetin mässyttämisen. Vieroitusoireet olivat aluksi kovat. ;)

Huoh. Ärsyttää kun itselläni heittää nuo mielihalut ja näläntunne niin paljon riippuen kuukautiskierrosta. Pari viikkoa menee niin että voi syödä ihan tosi terveellisesti ja fiksusti, ja sit tulee se kausi kun on vain pakko saada makeaa ja hyviä epäterveellisiä ruokia -.-

Edes tuo parin litran vedenjuonti ei kertakaikkiaan onnistu nyt, nousee vain ylös jo yrittää. Kai tässä pitää vain tarkkailla syömisiään jonkun viikon ja sit taas tiukentaa otetta kun alkaa tuntumaan siltä. Pääasiahan kuitenkin on ettei paino lähtisi nousemaan, ja sitähän se ei ole tehnyt vaikka olenkin alkanut syömään normaalisti taas :)

Sellaisen neuvon antaisin, että syöminen kannattaa painottaa aamuun ja lounaalle. :) Päivälliseksi juuri jotain keittoja, salaatteja ym. kevyttä ja sitten vähäkalorisia hedelmiä illalla. Myös teetä voi juoda, jos tekee mieli jotain "ruokaisaa" (pieni tilkka maitoa isoon kupilliseen esim. mustaa teetä ja vähän makeutusta jos haluaa, ei ole kaloreilla pilattua ja pistää nesteet liikkeelle).

Minusta on parempi seurata omaa kroppaa. Vaikka kuinka söisin runsaammin aamulla ja lounaalla niin illallakin tekee mieli syödä "kunnolla". Olen aina ollut sellainen, iltavirkku ja illalla tekee mieli syödä, joten usein syönkin ruokaa illalla. Aamuisin ei oikein maistu, eikä päivälläkään vielä mutta syön kuitenkin jotain.

Päivän syömiset meni ihan hyvin eikä kummempia mielitekojakaan ollut enää tänään. Aamulla proteiinijogurtti, omena ja kahvia. Päivällä kalkkunasalaattia. Päivälliseksi kanaa, fetasalaattia ja pari lohkoperunasiivua. Iltapalaksi söin pari omenaa ja valkosipulidippiä.
Vettä täytyy juoda aika rutkasti huvitti tai ei, kun lievän flunssan takia tuntuu kurkku kuivuvan koko ajan :/

Huomenet, kolmas päivä takana ja olo mitä mainion. Todella kevyt ja virkeä!

Vaaka näytti tänään 57,5kg joten se tekee -1,3kg. :) hyvä fiilis!

Yks mikä mut yllätti eilen totaallisesti oli se kuinka paljon potkua mulla löyty illalla lenkillä, 1,5tuntia koiran kanssa pienillä syömisillä ja tuntu kuin olisin vetänyt päivän bensaa. :D
Siis päivittäinhän minä koiran kanssa lenkkeilenkin,mutta yleensä ei meinaa löyty potkua jos ei oo muistanut syödä. Nyt olin syönyt taas päivän niukasti ja olo oli kuin duracelilla. Mistähän tää voi johtua?

Mutta kyllä tää loistava tunne antaa voimaa puskea eteenpäin. Ja eilen mielettömään makean himoon (kiitos miehen) auttoi kun join lasillisen kylmää kaakaota. :) kantsii kokeilla!

Jep, eikun vaan uuteen päivään. Mulla pysyy päivittäin kalorit siinä 500-700 paikkeilla.

Hienoa "Aloittaja" miten sulla on mennyt. Energinen olo voi johtua ketoosista kun on noin alhaiset kalorit.
Itsellä pyörii kalorit siinä 1200kcal:ssa. Paitsi tänään on varmaan kalorit jo täynnä. Yskäkohtausten takia olen syönyt ylimääräisen omenan ja pienen locarb-proteiinipatukan. Lisäksi mies oli sitten käynyt lapsen kanssa mäkkärissä. Vaikka sanoin että olen laihiksella niin oli tuonut bigmac aterian mulle. Söin hampparin mutta jätin muut. Iltapala jää sitten tosi olemattomaksi, pelkkä omppo tai vastaavaa.
Mulla oli toka ja kolmas päivä päänsärkyistä, johtuen varmaan kun normaaliin verrattuna hiilarit putosi varaan noin puoleen.

Huomenta taas.
Kolmas päivä takana ja vaaka näytti aamulla 57.2kg. Eli -300g eilisestä. Viiden päivän aikana olen pudottanut nyt 1,6kg. Tästä saa loistavan potkun jatkoon. Mieletön fiilis. :)

Kuinkas muilla menee? :) joko anne punnitsi?

Miehet ei taida laihiksista perustaa. Anna miehesi ensi kerralla itse syödä kaksi bicmaciä :D

Täällä kans maanantaista asti dieettailtu. Ja ketoosia hakemassa. Pituutta 164cm ja lähtöpaino 93kg. Ihan hetkeen en ajatellutkaan käydä vaa'alla, ehkäpä vasta tän 2vkon ketoosin jälkeen. Mulla menee päivittäin siis 20g hiilareita, n 100g protskua ja alle 800kcal. Vähän kun atkinsia tässä toteutan. Saa nähdä miten käy, mulla on tosi usein huono itsekuri, mutta nyt tää on tuntunut ihan liian helpolta. Joka aamu juon puolisen litraa vettä, jonka jälkeen kävelen reippaasti n. 7km lenkin. Iltaisin lihaskunto ja vettä menee kokonaisuudessaan vähintään 3L/pvä. Tavoite olis tietenkin mahdollisimman paljon, mahdollisimman lyhyessä ajassa, mutta pysyvästi. Jään seuraileen!

Yhteistyössä