Tässä onkin pino juuri tämän hetkiseen tarpeeseen. :ashamed: Eli kiitos pinon pystyttäjälle jo kättelyssä! Kirjoitin tuolla loka-marras ivf-pinossa, mutta en halua kaataa sinne pahaa oloa. Mutta ei minusta juuri nyt ole oikein tukijaksikaan - itsekäs minä :headwall:. Negasin tänään verikokeessa ivf:n jälkeen. Sekin meni niinkö kaikki mun kohdalla tapaa mennä: labranhoitaja oli viimeisillään raskaana

. Vertailun vuoksi kerron, että sain viime kuussa keskenmenon ja jouduin sairaalan päivystykseen. Mies lykki pyörätuolilla siihen osoitteeseen, mikä oli neuvonnasta annettu. Kappas vain, osoite oli väärä, ja jouduin suoraan synnytysosastolle. Vastaan käveli hoitsu vauva sylissä. Ja vielä seuraavana aamuna olikin sitten sukulaisen vauvan ristiäiset. Ei kai tarvitse erikseen mainita, että ottaa päähän...! Mitä vielä pitää kestää, että olisi vauvan ansainnut?!!!!
KukkaUskomaton tarina siitä, mitä auttamishalu ja ymmärtämättömyys yhdessä saavatkaan aikaan. Vai että koiran lohduksi

. Onhan tuota adoptiota meillekin ehdotettu. Koen senkin loukkaavana. Ei kiinnosta pätkääkään, adoptiohan on aivan toinen juttu! Ääääh...
Nyt olisi hyvät neuvot kullan kalliit. Kuinka tästä selviää? Kuinka jaksaa jatkaa eteenpäin? Kun mikään ei huvita, elämänhalukin valuu alas maahan. :'( Kaikkialla miehen sukulaisten keskellä on ulkopuolinen olo. Se että miehellä on ex-liitostaan aikuinen lapsi, lisää ulkopuolisuuden tunnetta. Exä käyttäytyy kuin kuningatar, minä saan pysyä hiljaa nurkassa, kun ei ole lastakaan. Sillä oikeudella, että tällä exällä on lapsi mieheni kanssa, hän saa soitella meille, pomottaa, käskyttää ja lässyttää omiaan. Oksennan kohta. Siis pointti tässä on se, että en ole exän kanssa tasa-arvoinen miehen sukulaisten silmissä koska ei ole lasta. Toisarvoisuuden tunne on konkreettinen.
Saara10 Mäkään en ole enää mikään teini, joten yksipä rouva totesi kuin kohtalotoverille, että onneksi ollaan niin vanhoja, ettei vauvaa enää tuu! Siis viitaten siihen, että ei ole enää troubles. Hän oli mua vaivaiset 20 vuotta vanhempi, mutta souwat?! vanha mikä vanha!
Kiitos tästä ketjusta, tämä helpotti hieman!