vilma99 ja kiia79 meillä taas toisinpäin, miehen simpoissa vikaa, tai oikeastaan hänellä on pienenä lähtenyt kivekset liikkeelle joka on huomattu liian myöhään jolloin siemenjohtimet ovat tukkeutuneet, tämän voisi korjata leikkauksella.. EHKÄ.. Emme kuitenkaan ole lähteneet tähän kosa biobsialla saadaan kerättyä kiveksistä siittiöitä.
Miialle voin sen verran sanoa, etten usko miehesi ajattelevan asiaa noin, itsellä ei ole tälläistä tunnetta tullut vaikka toki miestä vaihtamalla saattaisin sada lapsen, mutta ajattelen asiaa niin että haluan lapsen juuri tämän, rakkaan mieheni kanssa, en kenenkään muun ja me emme saa yhteistä lasta ilman näitä hoitoja, se nyt vain on kohtalomme ja asia jolle emme voi yhtään mitään.
Ihana kirjoitus
yrittäjä83! Tippa linssissä lueskelin sitä ja olen täysin samaa mieltä kanssasi.. Onneksi siinä saman suon reunalla on miehemmekin, jotka välillä kiskovat meitä itseämme sieltä ylös
Itsellä aina hoidon alkaessa on suurin kriisi se, että se olen aina minä joka yritän järjestää töistä vapaata että pääsen ultraan ja se olen aina minä joka makaa siellä gynen pöydällä jalat levällään.. Minun pitää aina muistaa kaikki lääkkeisiin liittyvä.. niiden ostaminen, niistä huolehtiminen ja tietysti se, että mitä otetaan ja milloin.. Mies hokee vieressä että älä stressaa niin kovasti, mutta kun nainen ei voi unohtaa asiaa hetkeksikään! nainen tarkkailee jatkuvasti kroppaansa koska se kaikki tapahtuu siellä! Piinailuvaiheessa ei uskalla edes pieraistä pöntöllä, ettei se alkio vaan tulis siinä samalla ulos!
meille tehtiin juuri PAS luonnolliseen kiertoon ja tämä tuntuu olevan kaikista muista kun minusta niin hieno ja helppo juttu! Se vaan laitetaan tonne ja odotellaan.. MITEN NIIN?? Siihen kuului jo kuukauden odottelu, ensin odotettiin kuukautisia, sit käytiin ultrassa ja tikutettiin ovista, sit odotettiin siirtoa ja nyt laitetaan palluroita rööriin joka armas päivä kolmasti! Unohda siinä sitte!
Huh, helpotti! Ja kaikkein parasta täällä kirjoittamisessa on se että te kaikki tiedätte tunteen..Tän kaiken kestäis paremmin jos joku vois luvata et tuun joskus saamaan sen oman lapsen