Kiusa se on pienikin kiusa, naapurit osaavat sen taidon kätevästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan vinkiksi vaan et osata uusia alkkareita, miehesikin varmaan tykkäisiniistä enemmän kuin värjäytyneistä ja pinttyneistä

mut onhan ap:llä ne seksihepenet kuitenkin.
*odottelee malttamattomana kuvaa*

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja ihanainen:
meidänkin kuivaushuoneeseen oli tullut lappu että max. käyttöaika 4h. En tiedä miksi kun ainakaan varauskirjan mukaan ruuhkaa ei ole, yleensä yksi varaus per viikko.. Haluiskohan taloyhtiö vaan säästää sähköä...

tässä on kyse ihmisestä joka on asunut tällä useamman vuoden ja kuvittelee saavansa tehdä mitä vaan. Ei siinä mitään jos haluavat pestä lakanansa tänään,mutta olisivat varanneet sen vuoronsa aiemmin. Hän päätti että pesee klo8, niin laittoi koneesen ja kuivumaankin sen jälkeen mun vuorolla.

Mahtuiko teidän molempien pyykit sinne?

Eli mitä tapahtui? Oliko siis niin, että tuo nainen laittoi pyykkinsä kuivumaan ennen sinua, ja sinun pyykit ei mahtuneet? Vai että sinä laitoit ensin, ja naapuri sanoi, että 4:n tunnin päästä hän tuo omansa? Vai mahtuiko molemmat?

Mää kylmästi keräisin naapurin pyykit pois ja laittaisin omat tilalle jos oma vuoro on ja ajoissa merkattu. Tai sit kun naapurin vuoro niin veisin naruille pyykkiä just sillo ennen kun se ehtis laittaan omat :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Olkoon Hellanlettaksen alkkarin miten ruosteen raiskaamat tahansa, ei oo naapurin asia siitä huomauttaa.

Mä voisin vähän peesata tässä kohtaa. Toki tuo käyttöaika-asia olisi hyvä selvittää, että onko oikeasti olemassa jokin 4 tunnin aikaraja. Muuten toisten ihmisten vaatteiden ei kyllä pitäis naapureille kuulua yhtään.

Jätkä, viitsitkö nakata popcornia tännekin päin?

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja ihanainen:
meidänkin kuivaushuoneeseen oli tullut lappu että max. käyttöaika 4h. En tiedä miksi kun ainakaan varauskirjan mukaan ruuhkaa ei ole, yleensä yksi varaus per viikko.. Haluiskohan taloyhtiö vaan säästää sähköä...

tässä on kyse ihmisestä joka on asunut tällä useamman vuoden ja kuvittelee saavansa tehdä mitä vaan. Ei siinä mitään jos haluavat pestä lakanansa tänään,mutta olisivat varanneet sen vuoronsa aiemmin. Hän päätti että pesee klo8, niin laittoi koneesen ja kuivumaankin sen jälkeen mun vuorolla.

Mahtuiko teidän molempien pyykit sinne?

mahtui, kun hiukan siirsin hänen lakanoitaan, oli tahallaan laitanut ne oikein leveästi.

Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Eli mitä tapahtui? Oliko siis niin, että tuo nainen laittoi pyykkinsä kuivumaan ennen sinua, ja sinun pyykit ei mahtuneet? Vai että sinä laitoit ensin, ja naapuri sanoi, että 4:n tunnin päästä hän tuo omansa? Vai mahtuiko molemmat?

minä olin KOLME päivää aiemmi laittanut etävaraan tälle päivälle vuoron. Tää akka tulee sinne kun olen lähdössä, että mä pesen nyt lakanapyykini. Sanoin etä koneita voit käyttää kun niitä en tarvitse. Tää li sutannut MUN nimen yli ja laittnaut oman vuoronsa mun kohdalle. tää tuli sit valittamaan siitä etä mulla oli pyykit siellä ja hänen mielestään likaiset alkkarit. Pestyjä ne oli joten mitä siitä valittamaan......

vein sine tiisen koneelisen noin 2 tunnin päästä edellisestä meidän kotikone pesee niin kauan, niin siirin hänen peittoja ja lakanoita sen verran että omani mahtuivat. Kahdessakaan tunnissa ei olleet esim sukat kuivuneet nii miten ihmeessä NELJÄSSÄ tunissakuivuvat paksut hupparit

Musta vähän ihmeellistä, että ap:tä aletaan haukkumaan siitä, että pitäis ostaa uudempia alkkareita tai kuivata kotona, on musta ilkeä nimenomaan se naapurin rouva, joka alkaa piikitellä alusvaatteiden kunnosta. Siis todella inhottavaa tuollainen.

Ja mun mielestä on selvä, etteivät vaatteet ehdi kuivua 4 tunnissa, joten jollei siellä kuivaushuoneessa ole mikään maailman kovin varausruuhka, niin eikös voisi suosiolla jättää vaikka tuplaten tuon ajan toisen vaatteiden kuivumiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta vähän ihmeellistä, että ap:tä aletaan haukkumaan siitä, että pitäis ostaa uudempia alkkareita tai kuivata kotona, on musta ilkeä nimenomaan se naapurin rouva, joka alkaa piikitellä alusvaatteiden kunnosta. Siis todella inhottavaa tuollainen.

Ja mun mielestä on selvä, etteivät vaatteet ehdi kuivua 4 tunnissa, joten jollei siellä kuivaushuoneessa ole mikään maailman kovin varausruuhka, niin eikös voisi suosiolla jättää vaikka tuplaten tuon ajan toisen vaatteiden kuivumiselle.

aika hiljaista on näyttänyt olevan. usein o viikkoja jolloin ei olekuin 2-3 perhettä varannut koneet, eikä kuivaushuonetta lainkaan.

Edellisessä taloyhtiössä aina samat kuspäät teki just tota,että mun vuoro vedettiin yli ja kun vein pyykkiä niin kas kummaa siellä oli jonkun toisen pyykit... :kieh:
Meillä pyykituvan säännöissä lukee kyllä,että 6 tuntia kerrallaan saa varata kuivaushuonetta/asunto.
Hyvä käytäntö niin kaikki saa mahdollisuuden varata kun asuntoja on niin paljon.
Sama koski pesukoneita 3 tuntia/asunto kuivausrumpu 3h/asunto.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
onneks on oma talo ja oma pyykkikone, niin ei tarvii naapurin akkojen kanssa tapella p*skasista alushousuista!

Näin :)

Onhan mullakin oma kone, mutta kuivustilaa niukasti. Ei kuivaushuoneessa olevat pyykit kuulu kellekään muulle, jos olen vuoron varannut. vaikka olsisi pesyt monta koneellista siivousrättejä ja kuivaisin niitä siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
osta pyykkiteline kotiin vai onko se liian kallis.. :/

Hondis osoittaa taas idiottimaisuuttaan. :headwall:

Tiesitkö muuten että pyykkien kuivaamista sisätiloissa ei suositella. Siksipä ihmettelen, miksi jokaisella taloyhtiöllä ei ole kuivaushuonetta. Kämpät suotta märkänee kun joutuu pyykin kotonaan kuivaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jk:

minä olin KOLME päivää aiemmi laittanut etävaraan tälle päivälle vuoron. Tää akka tulee sinne kun olen lähdössä, että mä pesen nyt lakanapyykini. Sanoin etä koneita voit käyttää kun niitä en tarvitse. Tää li sutannut MUN nimen yli ja laittnaut oman vuoronsa mun kohdalle. tää tuli sit valittamaan siitä etä mulla oli pyykit siellä ja hänen mielestään likaiset alkkarit. Pestyjä ne oli joten mitä siitä valittamaan......

vein sine tiisen koneelisen noin 2 tunnin päästä edellisestä meidän kotikone pesee niin kauan, niin siirin hänen peittoja ja lakanoita sen verran että omani mahtuivat. Kahdessakaan tunnissa ei olleet esim sukat kuivuneet nii miten ihmeessä NELJÄSSÄ tunissakuivuvat paksut hupparit

Minä olisin viskannut tuollaisen naapurin pyykit pihalle. Siis jos minun vuorollani laitetaan kuivumaan. Tosin noudattaisin myös 4h aikaa, jos sellainen meillä olisi.

Onhan mullakin oma kone, mutta kuivustilaa niukasti. Ei kuivaushuoneessa olevat pyykit kuulu kellekään muulle, jos olen vuoron varannut. vaikka olsisi pesyt monta koneellista siivousrättejä ja kuivaisin niitä siellä.

tässä mä olen kyllä samaa mieltä, ei kellään ole nokan koputtamista, minkä näköstä pyykkiä kuivaat.

ja kuivaustila kotona on yleensä aika niukka, ellei omista kuivuria.

Mä olen kuullut ja nähnyt kanssa sen 4 tunnin maximin mutta kun en käytä talon kuivaushuonetta niin en satavarma...En kyllä veis sinne mitään pikkupyykkiä kuten pikkareita vaan lakanat sun muut..

Yhteistyössä