Kiusallista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoltomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoltomies

Vieras
heippa olen yhden naisen mies, teen kiinteistöjen
kunnossapito töitä.Välillä tulee sellaisia paikkoja
että on todellä hyvävartaloinen nainen, minulla alkaa seistä ja mahdollisesti jotkut naiset huomaa sen. Sitten tulee kyselyjä että maistuisko kahvi, tekis mieli sanoa että anna pillua. Voinhan toki olla väärässä, voihan naiset kohteliaisuus syistä
kysyä sitä kahvitusta. Mutta kiusallista se on kun
ottaa eteen, täytyy ajatella töitä.

työ työnä..
väännä kerralla "siltä" niskat nurin- ei ole ongelmia sen jälkeen töiden teon kanssa
olet ilmeisesti aika luuseri

Alkuperäinen kirjoittaja huoltomies:
heippa olen yhden naisen mies, teen kiinteistöjen
kunnossapito töitä.Välillä tulee sellaisia paikkoja
että on todellä hyvävartaloinen nainen, minulla alkaa seistä ja mahdollisesti jotkut naiset huomaa sen. Sitten tulee kyselyjä että maistuisko kahvi, tekis mieli sanoa että anna pillua. Voinhan toki olla väärässä, voihan naiset kohteliaisuus syistä
kysyä sitä kahvitusta. Mutta kiusallista se on kun
ottaa eteen, täytyy ajatella töitä.

Just joo.. oiskohan aika tarkistaa lääkitys?! Onhan "meitä" hyvävartaloisia naisia mielin määrin, mutta ei me olla jakorasioita. Näkyy olevan nykyisin miehillä oikeus vonkata kenen vaan naisen haarojen väliä.. missä tämän ajan moraali on?? Mutta se sulle huoltomies tiedoksi että pidä se yksi nainen itselläsi, älä lähde millekkään muulle linjalle.. niissä on lyhyt loppu.:/

Jos se olet sä, joka haluaisit pillua pyytää, niin lienee selvää, että ongelmakin on sun... Kahvin tarjoamisessa kävijöille ei Suomessa ole juuri missään tilanteessa mitään kummallista, mistä pitäisi alkaa vetää johtopäätöksiä.

Yhteistyössä