Kiusatuimmat palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ketkä saavat mielestäni osakseen paljon turhaa kiusaamista? :(

Rollolainen, Savanna, Scarlett, Emilyn, ninaTT, Bad Virgin, Herra Majuri.

On varmasti muita, lisätkää te niitä.

Turhaa kiusaamista? Missä menee turhan, ja perustellun kiusaamisen raja? Onko sellainen olemassakin?

Se taas ei ole kiusaamista, minun mielestäni, jos joku tulee aukomaan minulle päätään ja minä auon päätäni takaisin. Tyhmää ehkä, muttei kiusaamista.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Turhaa kiusaamista? Missä menee turhan, ja perustellun kiusaamisen raja? Onko sellainen olemassakin?

Se taas ei ole kiusaamista, minun mielestäni, jos joku tulee aukomaan minulle päätään ja minä auon päätäni takaisin. Tyhmää ehkä, muttei kiusaamista.

Niinpä tietysti. Arvasin, että joku tarttuu tuohon turha-sanaan. Kaikki kiusaaminen on turhaa! Ei se nyt ollut tässä se pointti!

Kai täällä jokainen ns. näkyvämpi persoona saa niskaansa kakkelia aika ajoin.

Björn esimerkiksi. Ja NinaTT, Scarlett, Sirkkis, meikäläinen, Terapian Tarpeessa....

Eri asia sitten, ketä se haittaa ja ketä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii!:
olen tatuoitu jätkä!

Ai niin... ja ninaTT.

Häntä haukutaan oikeasti ihan kauheesti. Oli mitä mieltä hänestä tahansa, niin joskus vois vähän rajottaa.

No mitä lukee ninaTT:n juttuja niin vois hänkin välillä rajottaa...

No ihan totta! AIvan itse on aiheuttanut hyökkäyksen häntä kohtaan!
Ei todellakaan ole kiusatuin, vaan pahin kiusaaja minkä täältä tiedän! :o

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Peesi. Mä oon sun kanssa monesta asiasta samaa mieltä, oot tainnut päästä mun lempparilistalle :p :hug: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
olen tatuoitu jätkä!

Ai niin... ja ninaTT.

Häntä haukutaan oikeasti ihan kauheesti. Oli mitä mieltä hänestä tahansa, niin joskus vois vähän rajottaa.

Kiusaaja ei voi kiusata yksin. Hän tarvitsee avuksi joukon peesaajia. Siksi ninaTT ei nyt kuitenkaan kiusaaja voi olla. Ehkä provo.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
olen tatuoitu jätkä!

Ai niin... ja ninaTT.

Kiusaaja ei voi kiusata yksin. Hän tarvitsee avuksi joukon peesaajia. Siksi ninaTT ei nyt kuitenkaan kiusaaja voi olla. Ehkä provo.

Ai ei voi vai?! Että peesaus tekee nettikiusaajan? Uusi sääntö hyvä tietää.
Peesaaminen voi olla kohtalokasta. :(

Kiusaaja ei voi kiusata yksin. Hän tarvitsee avuksi joukon peesaajia.

En taida allekirjoittaa. Kyllä sitä tarpeeksi vahva persoona saa aikaan jo yksikseenkin, jos kerran jotain toista haluaa alistaa kiusaamalla.

NinaTT:n jutut ovat provosoivasti esitettyjä, mutta niissä on aina räväkän ilmaisun takana jokin pointti. Sen sijaan hänen kiusaajillaan se pointti on yleensä että Nina on hullu ja tymä. Kertoo ihmisten älykkyydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
NinaTT:n jutut ovat provosoivasti esitettyjä, mutta niissä on aina räväkän ilmaisun takana jokin pointti. Sen sijaan hänen kiusaajillaan se pointti on yleensä että Nina on hullu ja tymä. Kertoo ihmisten älykkyydestä.

Lue esim tuo lähdenkö ulos ketju.
Vaikka olisi pointti niin vain sekopää kirjoittaa tuollaista haukkumista! :o
Ei kukaan terve räjähdä tuollaiseksi ja sitten kun ei löydä enää selitystä niin "pyyhkii" jutun "se olikin vaan vitsi" MONEN viestin jälkeen. Että se siitä pointista juu.

Yhteistyössä