Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vie lahjaksi kivana vinkkinä vauvanlakanat!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vie lahjaksi kivana vinkkinä vauvanlakanat!!
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vie lahjaksi kivana vinkkinä vauvanlakanat!!
No entäs jos pari kärsii lapsetttomuudesta?? Ei kovinkaan kiva juttu viedä mitään vauvalakanoita...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vie lahjaksi kivana vinkkinä vauvanlakanat!!
No entäs jos pari kärsii lapsetttomuudesta?? Ei kovinkaan kiva juttu viedä mitään vauvalakanoita...
No ei kaikki kärsi sellaisesta ja onhan sellaiseenkin hoitoja. Ei se vauvanteko nyt niin haudanvakava juttu ole, saa olla pilke silmäkulmassa. Siksihän useimmat menee kihloihin ja naimisiin, että yrittävät vauvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Mä vein mun serkulle ja sen tyttöystävälle ne Rakkaus-aiheiset muumimukit kihlalahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vie lahjaksi kivana vinkkinä vauvanlakanat!!
No ei kaikki kärsi sellaisesta ja onhan sellaiseenkin hoitoja. Ei se vauvanteko nyt niin haudanvakava juttu ole, saa olla pilke silmäkulmassa. Siksihän useimmat menee kihloihin ja naimisiin, että yrittävät vauvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Mä vein mun serkulle ja sen tyttöystävälle ne Rakkaus-aiheiset muumimukit kihlalahjaksi.
Minkälaiset ne on? Onko siis jotain erikoismuumeja vai ihan normeja? Sisko kerää mukeja elikkäs voisiko olla jo kokoelmassa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:....matkalahjakortti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me saatiin häälahjaksi anopilta kristallinen kastemalja. Juu, oltiin yritetty silloin lasta vuosi tuloksetta. Ihan kiva... Eli vinkki: ei mitään vauvoihin liittyvää missään tapauksessa lahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me vietiin just miehen siskolle ja sen kihlatulle lahjaksi kakkulapio ja olivat varsin tyytyväisiä. Muistan itekin aikoinaan, kun kaikkee muuta keittiöromua oli huushollissa suhteen alussa, muttei kakkulapioo, koska sitä tarttee kuitenkin aika harvoin.