Kiva ku ei voi jäädä saikulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Mulla on töissä projekti kesken, deadline paukkuu parin viikon päästä ja mun pitää saattaa projekti loppuun. Mulle ei ole tuuraajaa. Nyt mulla on aivan helvetillinen flunssa päällä, oon sinnitellyt töissä tän flunssan kanssa jo viikon, nyt en pysty edes sängystä nousemaan ylös. Kiva kiva. Olis ihan luksusta, jos ehtis sairastamaan!

[QUOTE="a.p";24600244]Mulla on töissä projekti kesken, deadline paukkuu parin viikon päästä ja mun pitää saattaa projekti loppuun. Mulle ei ole tuuraajaa. Nyt mulla on aivan helvetillinen flunssa päällä, oon sinnitellyt töissä tän flunssan kanssa jo viikon, nyt en pysty edes sängystä nousemaan ylös. Kiva kiva. Olis ihan luksusta, jos ehtis sairastamaan![/QUOTE]

Ota 1000µg D-vitamiinia, valkosipulia niin paljon kuin vatsa kestää, tuoretta inkivääriä ja Finrexiniä 2 pussia kerralla. Jos on mustikoita, väh. puol L päivässä. Paljon vettä myös. Näillä eväillä pääset maanantaina töihin.

Jos sä joutuisit tänään kahdeksi viikoksi sairaalaan, niin mitä sitten tapahtuisi? Kuka sua tuuraa kesälomilla, vai onko kaikki projektit silloin tauolla? Ja jos sua sitten on ihan mahdotonta korvata, niin olet nyt muutaman päivän saikulla ja teet sitten niska limassa töitä sen loppuajan, että projekti valmistuu ajoissa.

Yhteistyössä