Isot oli innoissaan kun pääsivät koulusta ja eskarista! Oli kuulemma ollut kivaa!!
Haettiin esikkokin koulusta kun samaan aikaan pääs. No koulukaveri (ei oo kuitenkaan mikään niin hyvä esikon kaveri ) pyöri siinä kanssa. Juos sit äitinsä autoon ja myö lähettiin kävelemään kotiin.
Hetken päästä se kaveri juoksee mein perään ja höpöttää esikolle kauheesti jotain. Ihmettelin vähän että minne se oikein on menossa mutta en kysellyt kun tytöt juos sit matkojen päähän kävelemään! Aattelin että meneekin sitten varmaan iltapäiväkerhoon (on lähellä meitä ).
Kävelikin sit mein pihalle asti ja sit se sanoi että:
-ainiin mie tuun teille.
-Minä sanoin että ei se nyt käy.
-Mie en pääse iltapäiväkerhoon.
-No ei meille silti voi tulla.
-Voin mie tulla.
-No et voi kun meillä on muita juttuja.
-En mie häiritse. Ja mein äitikii meni kauppaan ja iskä on töissä.
-No et sinä silti voi nyt tulla.
-Kylläpäs voin, mein äiti sanoi niin.
-No tein äiti ei päätä sitä voiko meille tulla. Ja meille ei nyt voi.
-Nii mut mein äiti menee kauppaan.
-No soita sille että hakee sinut ja menet mukaan.
-Enkä kun siel on tylsää.
-No soita kuitenki, meille ei voi tulla etkä voi tänne pihallekaan yksin jäähä. Äitis vielä huolestuu missä oot.
Sit se sanoi menevänsä sinne iltapäiväkerhoon. Otti puhelimesa ja soitti äitilleen että menee sinne kun toi on tyhmä eikä hoida häntä
Eli olenko minä sitten ipkerho lapsille joiden äidit lähtee shoppailemaan |O
En ees tunne sen vanhempia, nähny olen lapsen monestikkin koulun pihalla kun on esikon luokalla, mutta he eivät siis ole mitään semmoisia kavereita että muutenkin koulun ulkopuolella ois yhessä. Koskaan se ei oo ees meillä käyny.
En minä ainakaan lastani tyrkkäis tuntemattomien ihmisten matkaan että pääsisin shoppailemaan
Haettiin esikkokin koulusta kun samaan aikaan pääs. No koulukaveri (ei oo kuitenkaan mikään niin hyvä esikon kaveri ) pyöri siinä kanssa. Juos sit äitinsä autoon ja myö lähettiin kävelemään kotiin.
Hetken päästä se kaveri juoksee mein perään ja höpöttää esikolle kauheesti jotain. Ihmettelin vähän että minne se oikein on menossa mutta en kysellyt kun tytöt juos sit matkojen päähän kävelemään! Aattelin että meneekin sitten varmaan iltapäiväkerhoon (on lähellä meitä ).
Kävelikin sit mein pihalle asti ja sit se sanoi että:
-ainiin mie tuun teille.
-Minä sanoin että ei se nyt käy.
-Mie en pääse iltapäiväkerhoon.
-No ei meille silti voi tulla.
-Voin mie tulla.
-No et voi kun meillä on muita juttuja.
-En mie häiritse. Ja mein äitikii meni kauppaan ja iskä on töissä.
-No et sinä silti voi nyt tulla.
-Kylläpäs voin, mein äiti sanoi niin.
-No tein äiti ei päätä sitä voiko meille tulla. Ja meille ei nyt voi.
-Nii mut mein äiti menee kauppaan.
-No soita sille että hakee sinut ja menet mukaan.
-Enkä kun siel on tylsää.
-No soita kuitenki, meille ei voi tulla etkä voi tänne pihallekaan yksin jäähä. Äitis vielä huolestuu missä oot.
Sit se sanoi menevänsä sinne iltapäiväkerhoon. Otti puhelimesa ja soitti äitilleen että menee sinne kun toi on tyhmä eikä hoida häntä
Eli olenko minä sitten ipkerho lapsille joiden äidit lähtee shoppailemaan |O
En ees tunne sen vanhempia, nähny olen lapsen monestikkin koulun pihalla kun on esikon luokalla, mutta he eivät siis ole mitään semmoisia kavereita että muutenkin koulun ulkopuolella ois yhessä. Koskaan se ei oo ees meillä käyny.
En minä ainakaan lastani tyrkkäis tuntemattomien ihmisten matkaan että pääsisin shoppailemaan