Kiva lahja 15v täyttävälle tytölle, ehdotuksia otetaan vastaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neppi

Jäsen
14.04.2008
917
0
16
Täällähän on nyt ollut näitä lahjaidea ketjuja joten kysympä siis teiltä;

Mikähän olisi sopiva sellainen aika edullinen joulu/synttärilahja 15-v täyttävälle tytölle. Oon ollut tytön isosena kesällä ja tyttö on tosi herttainen ja muistanut minua synttäreinä. Jotenkin tuntuu ettei voi jättää muistamatta kun tytöllä on perjantaina synttärit. Rahaa olis käytettävänä 5-7e? Ei siis tarvi olla mikään iso juttu..

Ei kannata ostaa meikkejä. Yleensä ostaa väärä sävyä tai sitten eläinkokeilla testattuja puunhalaajalle tms.
Ehkä jokin kiva hiustenhoitopaketti tai lahjakortti johonkin vaateliikkeesseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Ei kannata ostaa meikkejä. Yleensä ostaa väärä sävyä tai sitten eläinkokeilla testattuja puunhalaajalle tms.
Ehkä jokin kiva hiustenhoitopaketti tai lahjakortti johonkin vaateliikkeesseen.

Ei taida vaateliikkeeseen tuolla 5-7e budjetilla kannattaa :)
Mut vaikka leffalippu, saattaa toisin mennä pikkasen yli tosta. Tuo hiustenhoitopaketti kuulostaa kanssa hyvältä.

Kiitoksia, tuossahan oli jo tosi hyviä ideoita, pitääpä käydä seppälässä huomenna, sieltähän vois tosiaan löytää jotakin pientä kivaa. Tyhmä minä kun ei tullut heti mieleen :xmas:

Saiskohan jostain kultasepänliikkeistä jotakin kivaa riipusta, siis ilman ketjua? Kun se tyttö tykkää pitää kaulassaan yhtä ketjua jossa on rippiristi ja joitakin muita pieniä juttuja..oliskohan sellainen kiva?

Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Saiskohan jostain kultasepänliikkeistä jotakin kivaa riipusta, siis ilman ketjua? Kun se tyttö tykkää pitää kaulassaan yhtä ketjua jossa on rippiristi ja joitakin muita pieniä juttuja..oliskohan sellainen kiva?

Mikä ettei. Saattas noista edullisemmista kultasepänliikkeistä varmaan löytyäkkin, kuten meilläpäin esim Sepon kulta.

Löysin vuotta vanhemmalle tytölle viidellä eurolla Sokokselta säärystimet. Ensin otin selvää hänen lempiväristään. Samaan pakettiin laitan vielä samansävyisen Body Shopin vartalovoiteen ( 7 euroa) sekä suklaakonvehteja.

Yhteistyössä