V
volvo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja volvo:No,mä halailen sit meidän Volvoa sit.Ihana auto ajaa,mut ei se kaikkein raikkain oo silti.
siis rakkain,ei raikkain.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja volvo:No,mä halailen sit meidän Volvoa sit.Ihana auto ajaa,mut ei se kaikkein raikkain oo silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Abb:Osta skoda se on laadukkaampi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kurjuus. Meille taas todennäkösesti huomenna tulee audi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kurjuus. Meille taas todennäkösesti huomenna tulee audi.
Jos se onkin se sama?
Alkuperäinen kirjoittaja faktat:kiinnostaa, että siis kun te ette ole sitä vielä kokonaan maksanu, mutta olette kuitenkin sitä maksellu, niin ne jo maksetut rahat menee sit hukkaanko vai saatteko ne takas?
miten nää jutut menee?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:ah, taidan käydäkin suukottamasta meidän AUDIA . tuli niin surullinen olo tästä viestistä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks teidän täytyy elää/näytellä yli varojenne?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks teidän täytyy elää/näytellä yli varojenne?
No etkö itse tykkäis jos pihassasi olisi uusi audi ja bemari? Kotina 500 000 euron uusi talo? Mökki meren rannalla isolla moottoriveneellä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huuliveikko:Eikös se talo kuitenkin ollut sitten kaikista rakkain, kun ette siitä luopuneet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks teidän täytyy elää/näytellä yli varojenne?
No etkö itse tykkäis jos pihassasi olisi uusi audi ja bemari? Kotina 500 000 euron uusi talo? Mökki meren rannalla isolla moottoriveneellä?![]()