Kiva, meiltä lähtee audi alta..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti hyvinkäältä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiinnostaa, että siis kun te ette ole sitä vielä kokonaan maksanu, mutta olette kuitenkin sitä maksellu, niin ne jo maksetut rahat menee sit hukkaanko vai saatteko ne takas?
miten nää jutut menee?

Ja aatella, naapurista lähti Porsche Cayenne. Nyyh ja kyynel. Koko kylän lapset tiesi silloin kun se tuossa pihassa oli että mitä sellainen maksaa.... Kyllä on isät hyvin poikansa opettaneet, myös naapurikateuden suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja faktat:
kiinnostaa, että siis kun te ette ole sitä vielä kokonaan maksanu, mutta olette kuitenkin sitä maksellu, niin ne jo maksetut rahat menee sit hukkaanko vai saatteko ne takas?
miten nää jutut menee?

Ei saada takas. Auto oli kuin leasing auto..:(

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ah, taidan käydäkin suukottamasta meidän AUDIA . tuli niin surullinen olo tästä viestistä :xmas:

Pitäisköhän munkin käydä antamassa pari iltapusua. Ääh, en viitsi, kun se on miehen auto. Taidanpa mennä antamaan omalle saksalaiselle pari pusua.

Joo, ennen miehellä oli BMW ja täytyy todeta, että Audi on parempi. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks teidän täytyy elää/näytellä yli varojenne?

No etkö itse tykkäis jos pihassasi olisi uusi audi ja bemari? Kotina 500 000 euron uusi talo? Mökki meren rannalla isolla moottoriveneellä?:)

mä en muuten tykkäis. koska siihen menis IHAN liikkaa fyffee. millä me sit elettäis? tuijoteltais niitä velkarahalla ostettuja ja syötäis kynsiämme???

Ymmärrän, Audi on Audi.:) Meiltäkin taitaa samanmoinen lähteä kun miehelle tulee työmatkaa pian 100km suuntaansa, ei viiti isomoottorisella bensasyöpöllä ajella. Mut kai vaikka diisseli-Toyota ajaa saman asian. Not.

No etkö itse tykkäis jos pihassasi olisi uusi audi ja bemari? Kotina 500 000 euron uusi talo? Mökki meren rannalla isolla moottoriveneellä?:)

Joo olishan ne ihan kivoja, mutta jos niihin ei ole varaa, niin silloin pitää tyytyä vähempään. Turhaan siinä nyt parut asiaa, ei kannattaisi elää yli varojensa.

Meillä 150 neliön ihan kiva talo ja pari saksalaista autoa ja kaikki omaa. Nyt rahaa jää kaikenlaiseen eikä talous kaadu, vaikka toinen jäisi työttömäksi.

Tykkäätkö sä olla korvias myöten veloissa?

Mahtaa olla ihanaa, kun ei pysty sitä audiakaan pitämään.

Yhteistyössä