Kiva mennä töihin vanhaan paikkaan kun valmiiksi jo vihataan

11.07.2009
952
1
16
eli olin kauden 07/08 töissä paikassa A
kauden 08/09 oli paikassa B joka kumminkin on saman omistajan hallinassa
Nyt olen menossa 09/10 kaudeksi taas paikkaan A
ja yhden työntekijän sisarus ei ollut päässyt enää paikkaan A koska palaan itse sinne.
Ok mä olen "vanhempi työntekijä" eli siis pitempään ollut samalla firmalla mutta tämä sisarus sitten mulle eilen aukoi päätään naamakirjassa asiasta.
Hänen sisko menetti työn koska minä palaan sinne ja plä plä plää...
Oliskos pitänyt kenties kieltäytyä työstä kun minulle asiasta soitetaan ja kysytään että haluanko paikkaan A vai onko jotain toista työtä tiedossa :|

lisätään myös se että hän oli kämminyt pahasti siellä työssä ja aiheuttanut ns. rahallista menetystä.
Hänelle tuo 08/09 kausi oli ensimmäinen heillä eli sen vuoksi olen ns. vanhmepi työntekijä

Ootko sä ollut siis hoitovapaalla tms? Eikös ne ole olleet määräaikaisia sitten ne muitten paikalla olleiden työsopimukset, kerta päättyvät. Eihän siinä ole mitään pään aukomista, lapsellista touhua.

Kuten laulussa sanotaan "sellaista se on, yks tulee, toinen menee"
Eli kateellinen lehmä sanoin minä siitä toisesta työntekijästä.
Olishan ne voinu olla palkkaamattakin sinut sinne, jos ei tosiaan sinua halua.
Tuollaiset huutelija on epävarmoja itsestään ja todennäköisesti työtuloskaan ei ole niin
hyvä kun antavat ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja Määräaikainen on määräaikainen:
Ootko sä ollut siis hoitovapaalla tms? Eikös ne ole olleet määräaikaisia sitten ne muitten paikalla olleiden työsopimukset, kerta päättyvät. Eihän siinä ole mitään pään aukomista, lapsellista touhua.

mä olen sesonkityöntekijä
olen siis 2 kautta tehnty jo työtä samalle firmalle
määräaikaisethan ne on joka vuosi nämä meidän paikat mutta yleensä siis ottavat vanhat ensin ja sitten vasta uusia rupeavat ottamaan jos siis tarvitsevat
olemme tämän sisaruksen kanssa ns. samalla viivalla, molemmat vanhoja työntekijöitä ( minulla tosin aiempi kausi ja sitten tämä eri pisteen kausi ) mutta hänen sisarus ei sitten hyväksy ollenkaan että minä pääsen paikkaan A jossa hänkin on töissä koska olin ns. vuoden poissa siitä pisteestä ja työskentelin pisteessä B.

tsemppiä! mut jos siellä ei ole kumpikaan niistä siskoksista niin mitä väliä :)

mitä nää on nää sesonkityöt?
lumen luontia? jotain hiihtokeskushommaa? millaisia? mulle tulee jostain syystä vaan lumi mieleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja ansku:
tsemppiä! mut jos siellä ei ole kumpikaan niistä siskoksista niin mitä väliä :)

mitä nää on nää sesonkityöt?
lumen luontia? jotain hiihtokeskushommaa? millaisia? mulle tulee jostain syystä vaan lumi mieleen :D

toinen on sisaruksista, eli tää ns. isoveli joka eilenkin mulle aukoi päätään..
isoveli siis on mun ikäinen ja ollut monta kautta siellä, hänen kauttaan tää pikkusisko sit sai sen työn johon mä en viime kautena mennyt koska olin siellä paikassa B
lumeen liittyy joo
:D