Kiva, taas oli 1kk banni ilman syytä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No,mä olen mun palstailun aikana huomannu just tuon,että sua kiusataan paljon täällä.. Vaikka mä en sua tunnekkaan,niin en mä hyväksy että sua kiusataan..

Enpä mä voi kun toivottaa sulle jaksuja.... Ja modeille terveisiä,että kannattas varmaan puuttua asiaan muutenki,ku jakelemalla banneja sille kiusatulle.

Totta puhut:). Voin sanoa että myös kiusaminen mun chatti työntekijälle siirtyi, mistä hän suoraan sen kiusaminen laitoi etenpäin

[QUOTE="niina";27523016]Just joo, et voi olla sellaisessa bannissa ettet edes näkisi koko palstaa.. Sinä tai joku muu täällä kirjoitteli harmaana.[/QUOTE]

No kysyy modeilta:). Mä en nähnyt koko palstan 1kk. Oli vaan että IP adress is banned. Ja 2+ mainokset ympärillä, ei muuta...

Mutta syy mulle silti epäselvä, miks juuri minä ja mistä syystä. Aika erikoinen toiminta täällä

Mulla nyt vielä sisustus projekti 2ssa huoneessa:). Esikoisen huone ja toisen lapsen huone. Sain Hollannista nyt tilattua kalusteet. Nyt ne on valmiina pitää vaan kuljetus soittaa. Se on niin hauska. Kun lasten kanssa sunnitellaan ja he osaavat jo itse päättä mitä he halua, mä vaan annan pieniä vinkkejä, silti sisustus on nyt heijän päätös:D

Mulla nyt vielä sisustus projekti 2ssa huoneessa:). Esikoisen huone ja toisen lapsen huone. Sain Hollannista nyt tilattua kalusteet. Nyt ne on valmiina pitää vaan kuljetus soittaa. Se on niin hauska. Kun lasten kanssa sunnitellaan ja he osaavat jo itse päättä mitä he halua, mä vaan annan pieniä vinkkejä, silti sisustus on nyt heijän päätös:D

hevosten paskoja venäjälläkin kiinnostaa sun juttus =)

[QUOTE="vieras";27523142]Älä pliis kerro enää liian henkilökohtaisia asioita. Se joka pyysi rahaa, annoit selvästi ymmärtää kuka se on.[/QUOTE]

Silti vaikka joku saikin selvän. Hänen nimi on mahdotonta saada selville. Oikeasti en edes minä koko nimiä tiedän tai en muista, kun en ollut kovin kiinnostunut. Mulle riittä tietä vaan minkälainen ihminen, miten ketä kohtelee

Kerroin ihmisestä ketkä kukaan ei tunne, en edes haukunut. Tämä on niin.....!

Mutta toisalta oli kiva olla poissa 1kk palstalta:)

Sain monet asiat taas taas tehtyä. Avaan lähiaikoina jos saan sen tilan, niin kaupan Turussa. Iso projekti siirty tammikuun puolelle (mistä puhuin täällä), kun tehdas ei kerkee valmista, noin iso määrä tuotteita kun tarvi olla. Myös aloitin suunnitella omia kaalusteita ja nyt jo ne 3D projektin alla jotkut kaalusteista. Siihen menee aika kans ehkä vast ensimmäiset prototyypit valmiina ens vuonna kevät-kesällä=). On muuitakin juttuja tulossa:D. Kokoajan jotai, sain taas palkattua muutama työntekijä lisää. Sain myös kivoja yhteystyö kumpaneita. Yhden kans teemme myös yks helikopteri projekti. Siis töitä riitä:D ja näköjään se on nyt mun yks suuri rooli elämässä. Pääasia että tykkään;)

Miten teille kuulu?:flower:

Miksi puhut taas palkatuista työntekijöistä kun ymmärtääkseni et ole työnantaja vaan maksat palkkioita tmi-yrittäjille jotka tekevät sulle projekti-tyyppisesti (?) töitä?

[QUOTE="vieras";27523242]Miksi puhut taas palkatuista työntekijöistä kun ymmärtääkseni et ole työnantaja vaan maksat palkkioita tmi-yrittäjille jotka tekevät sulle projekti-tyyppisesti (?) töitä?[/QUOTE]

Ne ei teke pelkästään projektit:). Mulla ne myös jää tulevaisuudessakin. Palkka vaan koostu proivikkasta ja tietysti miten parempi mulla menee niin siitä parempi työntekijöillä. Olin minäkin pitkään proivikkalla kerran töissä ja mua pidetin työntekijänä. En keksi muuta nimiä heille, ehkä ei vaan sellaista olekaan...

Mikset perusta omaa blogia, ei tää palsta ole edelleenkään sun henkilökohtasia päivityksiä varten olemassa, tän ois tarkotus olla keskustelupalsta.

Ihmettelen myös jos olet niin luomu olevinas, miksi puljusi ei myy ollenkaan kotimaista luomua? Luuletko että on kovinkin ekologista rahdata tuotteita tuhansien kilometrien päästä pieneen netti putiikkiin pohjolan nurkassa. Ei todellakaan ole.

[QUOTE="niina";27523016]Just joo, et voi olla sellaisessa bannissa ettet edes näkisi koko palstaa.. Sinä tai joku muu täällä kirjoitteli harmaana.[/QUOTE]

Jos bannataan harmaana, sillon ei nää palstaa ollenkaan. Jos bannataan nikki, sillon näkee.

[QUOTE="lulu";27523392]

Ihmettelen myös jos olet niin luomu olevinas, miksi puljusi ei myy ollenkaan kotimaista luomua? Luuletko että on kovinkin ekologista rahdata tuotteita tuhansien kilometrien päästä pieneen netti putiikkiin pohjolan nurkassa. Ei todellakaan ole.[/QUOTE]

ei kai siellä elintarvikkeita myydä? vain huonekaluja?

Nykyihmisellä on käytössä useampia reittejä palstalle, eipä se paljoa estele jos yksi ip tai tunnus laitetaan käyttökieltoon.On duunikone, kotikone, ipad, älypuhelin...keinoja löytyy. Bannaaminen on tehotonta. Se mikä toimisi olisi pakollinen rekisteröityminen kaikille kirjoittajille pankkitunnuksilla.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko

Yhteistyössä