Kiva talo pohjaltaan ja muuten mutta joka paikassa tuota 2000-luvun sinistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palstalla oppii aina jotakin uutta, 2000-luvun sininen. :D

Mä kyllä näin tuolla muutakin kuin pelkkää sinistä. Pientä liioottelua sanoa, että joka paikassa on sinistä. Tai sitten mä olen sokia.

Kiva talon on. Ei kai nyt tuo sininen niin paha ole, koskapa muualla kodissa oli hyvinkin hillityn valkoista, vaaleaa. Kaunis. Et sä siellä kylppärissä ja vessassa kuitenkaan oleilemalla oleile, vai? Pääpaino olkkarilla ja keittiöllä yleensä.

Palstalla oppii aina jotakin uutta, 2000-luvun sininen. :D

Mä kyllä näin tuolla muutakin kuin pelkkää sinistä. Pientä liioottelua sanoa, että joka paikassa on sinistä. Tai sitten mä olen sokia.

Sä et ilmeisestikään seuraa asuntoilmoituksia? Koska silloin tietäisit että just tuossa 2000-luvun alkupuolella tehtiin sinisiä ja vihreitä kylppäreitä, boordi tietenkin keskellä. Ei siinä mitään, meillä on omassakin samanlainen ( ei itse remontoitu) ja kun remontoitiin keittiötä tiesi remonttimies heti milloin kylppäriremontti tehty ;)

[QUOTE="a p";23054098]Sä et ilmeisestikään seuraa asuntoilmoituksia? Koska silloin tietäisit että just tuossa 2000-luvun alkupuolella tehtiin sinisiä ja vihreitä kylppäreitä, boordi tietenkin keskellä. Ei siinä mitään, meillä on omassakin samanlainen ( ei itse remontoitu) ja kun remontoitiin keittiötä tiesi remonttimies heti milloin kylppäriremontti tehty ;)[/QUOTE]

Mä seuraan ihan työni puolesta ja näitä tehtiin jo 90-luvun loppupuolella. Itsekin miellän tuon 90-lukulaiseksi.

Aika hassua. Siel oli ainakin 4-5 eri sinisen sävyä. Kodinhoitohuoneessa, makkarissa, suihkussa, etc.

Lasten vaaleansininen tapetti seinällä on aika helposti vaihdettavissa. Kodinhoitohuone oli melkolailla harmaa, ehkä jos oikein pinnistää niin voisi ajatella siniharmaaksi. Oikeasti sinistä oli vain kylpyhuoneen ja vessan laatoituksissa, mikä toki voi ärsyttää mutta ei tuo kämpää nyt millään tapa ollut täynnä sinistä...

Mua ei sinisyys häiritse vaan toi kaakeleiden kirjavuus ja keskenään riitely. Uusiksi menisi myös saunan lauteet, niitä ei saa pesemälläkään puhtaaksi *YÖK* Muuten kiva perustalo, valoisa ja halpa.

Mun mielestä kiva vaikka en itsekkään erityisemmin vaaleansinisestä välitä.
Niillä oli muuten samanlaiset kaapistot kodinhoitohuoneessa kun meil keittiössä:D ne hopeat ( harmaa ).
Innokkaita saunan pesijöitä ei lienee olleet kun oli ikävästi puu mustunut paikkapaikoin eli hiottavaksi menis myös se,tai itse petsaisin varmaan mustaksi.

[QUOTE="a p";23054098]Sä et ilmeisestikään seuraa asuntoilmoituksia? Koska silloin tietäisit että just tuossa 2000-luvun alkupuolella tehtiin sinisiä ja vihreitä kylppäreitä, boordi tietenkin keskellä. Ei siinä mitään, meillä on omassakin samanlainen ( ei itse remontoitu) ja kun remontoitiin keittiötä tiesi remonttimies heti milloin kylppäriremontti tehty ;)[/QUOTE]

Mua se sininen ei haitannu yhtään, mutta se onkin mun lempiväri. :D Se mistä mä huomasin että ei ole ihan uus kylppäri oli juurikin se boordi mikä vanhensi ilmettä mun mielestä ihan hirveästi.

Ei mitään vikaa kylppärissä enemmän mua häiritsee toi kirsikkalattia ja kaappien rungot samaa sävyä.. en tykkää yhtään noista punertavista sävyistä (ittellä koivua tai tammea).

Enkä ole ihan varma tosta puunvärisestä sisäkatostakaan, ehkä ainakin valkopetsaisin sen..

Muuten kyllä ihana. Mutta ei kyllä sano yhtään että missä toi talo on???

Harvemmin joku toinen on valinnut kivat tapetit/kaapinovet tahi kaakelit. Mieluiten lopulta ostan remontoitavan talon, koska makuasiat ovat yksilöllisiä. Ja kun remppaa itse (siis teettää), tietää mitä siellä ulkokuorien alla on.

Kaakeli kokonaisuudessaan oli kamala - se väri ei ole se juttu (kaikissa väreissä tuo laatta on kamala). Mulla ei myöskään iske 90-luvun kirsikka ja uraovet. Oliko ne vessan kalusteet vaaleanvihreät? Kodinhoitohuone on sangen miellyttävä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä