Kiva. Tän palstan takia unohdin tänään käydä sanomassa lapsilleni hyvää yötä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maailman huonoin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maailman huonoin äiti

Vieras
Mä itken tääl ku on niin huono omatunto. Isin vuoro oli nukuttaa lapset ja niinä iltoina mä menen sit vielä halaamaan ja toivottamaan hyvää yötä. Ja tänään en muistanut mennä! Mä näen silmissäni mun rakkaat lapset siellä omissa huoneissaan, sängyissään peiton alla hiustupsuineen, silmäkulmat kyynelissä, kun äiti ei tullutkaan...nyyhnyyhnyyyyyh!!! ;( Itkettää ja paha mieli :((

no kuule on vaan niin paha mieli mun rakkaiden puolesta, en oo ikinä jättänyt hyvännyöntoivotuksia väliin! Luulikohan ne et äiti on hylännyt? Miten mä pääsen tän yli :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kuule on vaan niin paha mieli mun rakkaiden puolesta, en oo ikinä jättänyt hyvännyöntoivotuksia väliin! Luulikohan ne et äiti on hylännyt? Miten mä pääsen tän yli :(

Joo varmaan luuli, meinaan on huomenna kauhee järkytys lapsille jos ne näkee sun naamas, ku ne raukat kuvittelee että sä jätit ne.

Totuuden siemen tässäkin.

Aika moni palstavakkari olisi varmasti parempi äiti, jos sulkisi välillä koneen...Joskin vakkarit aina väittävät, ettei palstailu ole mistään pois. Heidän päivässään kun on 28 tuntia...