A
argh!
Vieras
Olis pitäny päästä neuvolaan eilen,mutta oon ollu kipeenä ja supistelee jos vähänki kävelen. Miehen oli pakko olla töissä joten sieltä ei saanu kyytiä. Aattelin sit et soitan kaverille joka sai ennen joulua potkut töistä ja viettää nykyään kaiken aikansa kotona tietokoneella pelaten,pihassa lojuu käyttämätön auto. Tätä kaveria on kuskailtu ja hyysäilty tosin ihan mielellään. Nyt sitten ku olisin tarvinnu palvelusta takaisin ni tää eka ei vastaa mulle puhelimeen..kello oli 12 ni aattelin et ehkä nukkuu..no sit katoin messengerin ni lukee et "varattu" eli kattoo joko leffaa koneelta tai pelaa. Mun messengeristä näkyy jos joku lätkii ikkuan kiinni tai avaa sen keskusteluun. Kysäsin sit siin et onko se hereillä..avas ikkunan ja lätkäs sen kiinni. Sit kirjotin et tartten kyydin neuvolaan,lätkäs taas ikkunan kiinni. Mä toivon,että kaveri ei tehny mulle niinku luulen että sitä laiskotti eikä voinnu jättä sitä V*tun world of warcraftia kesken ja heittää mut neuvolaan johon ois menny ehkä 5min,tai ois ees sanonu että ei pysty..