Kiva temppu kaverilta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos kerran ette ole mitään kyydityksiä sopineet ei hän ole sinulle mitään tehnyt väärin. hänellä ja jokaisella on oikeus lorvia kotonaan ihan just niinku tahtoo leffoja ja meseä tuijotellen vaikka sinä juuri synnyttäisit vitosia. kenenkään ei tartte puhelimiin tai muihin viestimiin vastata jos ei halua, ei vaikka sua kuin se vituttaisi.

hanki itellesi kyyti muualta ja lopeta naukuminen. maailma ja muiden elämä ei pyöri sinun napasi ympärillä. on täällä muutkin raskaana olleet.

näin.

ja ihmeellistä auttaa toista ja sitten aikojen päästä alkaa luettelemaan "ku mä autoin sillon ja sillon ja sillon ja nyt se ei auta mua"
tulee mieleen mummon kahvipöytävitsi "ota vaan kolmaskin, ei meillä lasketa, me ollaan reilui"

pikkumaista ja kakaramaista sanon minä

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos kerran ette ole mitään kyydityksiä sopineet ei hän ole sinulle mitään tehnyt väärin. hänellä ja jokaisella on oikeus lorvia kotonaan ihan just niinku tahtoo leffoja ja meseä tuijotellen vaikka sinä juuri synnyttäisit vitosia. kenenkään ei tartte puhelimiin tai muihin viestimiin vastata jos ei halua, ei vaikka sua kuin se vituttaisi.

hanki itellesi kyyti muualta ja lopeta naukuminen. maailma ja muiden elämä ei pyöri sinun napasi ympärillä. on täällä muutkin raskaana olleet.

näin.

ja ihmeellistä auttaa toista ja sitten aikojen päästä alkaa luettelemaan "ku mä autoin sillon ja sillon ja sillon ja nyt se ei auta mua"
tulee mieleen mummon kahvipöytävitsi "ota vaan kolmaskin, ei meillä lasketa, me ollaan reilui"

pikkumaista ja kakaramaista sanon minä

samaa mieltä. Meillä ei ole lapsia ja on ihan itsestään selvää että tutut voi joko tuoda lapset meille hoitoon milloin vaan etukäteen ilmoittamatta, tai me voidaan kuskata ketä tahansa minne tahansa. :kieh:

Jos on huono päivä, en välttämättä vastaa puhelimeen enkä avaa ovea vaikka yleensä kylläkin. Mä saan vaikka maata sohvalla ja tuijottaa telkkaa jos mä haluan. (Juu turha kysellä vastapalveluksia muutenkaan, on testattu)

Jokainen hoitaa omat asiansa ja jos joku haluaa auttaa niin ihan kiva, mutta toisten avun varaan ei kannata laskea.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Edelleenkin macintoshin asmn messengerissä näkee..

Teillä molemmilla sama macintosh?

Kaveris on saanu potkut ennen joulua ja sä odotat, että se kuskaa sua ilomielin hymy perseessä neuvolaan pienellä varotusajalla...

Nyt kinaat suotta. Mulla kans toi, ja näen kyllä jos joku sulkee keskusteluikkunan.

Ja mitäs helvetin ihmeellistä siinä on, että ap:tä harmittaa kun kaveri ei vaivaudu ees vastaan vaik näkee että se on viestit saanut?

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minusta kaverisi ei ole tehnyt mitään temppua sinulle.Mutta olisi ollut kiva, jos olisi vastannut avunpyyntöösi.

Peesi. Siis just näin. Ei se kaiffari ole ilm. mitään luvannutkaan, mutta ois ihan reilua vastata kysyttäessä. Vaikka sit että ei nyt käy.

Tosi huonoa käytöstä kaveriltas, kyllä mun mielestä kohteliaisiin käytöstapoihin kuuluu tehdä joskus vastapalveluskin jos on toinen auttanut aiemmin... varsinkin kun kyseessä noin tärkeä asia! Jos olisit rutkuttanut pihanharavoimis-avuksi tai ikkunoita pesemään niin olisi eri juttu, mutta raskaana ei välttämättä viitsi alkaa vaeltelemaan ympäriinsä varsinkaan jos se tekee kipeää...

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Tosi huonoa käytöstä kaveriltas, kyllä mun mielestä kohteliaisiin käytöstapoihin kuuluu tehdä joskus vastapalveluskin jos on toinen auttanut aiemmin... varsinkin kun kyseessä noin tärkeä asia! Jos olisit rutkuttanut pihanharavoimis-avuksi tai ikkunoita pesemään niin olisi eri juttu, mutta raskaana ei välttämättä viitsi alkaa vaeltelemaan ympäriinsä varsinkaan jos se tekee kipeää...

Mä en ainakaan jaksanu varsinkaan loppuraskausaikana vaellella yhtään missään, enkä varsinkaan tehdä mittän pihatöitä yms. mut ei se silti tarkota sitä että kaverit joita olen joskus jeesannut olis jotenki ollut velvotettu niitä tekemään tai mua kuljettelemaan ympäriinsä. jokainen vastaa itsestään. muutenhan tässä pitäisi alkaa velkakirjoja pitämään jokaisen ympäriinsä kaikista palveluksista mitä on tullu tehtyä.

Ymmärrän kyllä kaveriakin,ellet nyt tosi hyvissä ajoin ilmoittanut. En nimittäin ihan huvikseen viitsi kylmässä turhaan käynnistellä autoa,sitten on eri asia jos on välissä aikaa se lämmittää piuhan päässä....