kiva terkkari meillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
soitin ja kysyin voiskinko saada lähetteen siihen testiin mistä näkee onko hiiva tai joku emätintulehdus.. Ei kuulemma voinut saada.. Mun pitäis ensin kokeilla canestenia, lactalia ym maitohappobakteereja sillä hän ei voi antaa lähetettä aina kun joku epäilee hiivaa/tulehdusta olis labra sitten tukossa..

ekaa kertaa kun mul on jotain ongelmaa alapään kans nii en mä nyt voi tietää onko hiivaa vai joku muu tulehdus...

No jos sun oireet viittaa hiivatulehdukseen niin kokeile se lääke ja jos ei mee ohi ni sitte labraan. On tuo terkkari oikeassa, ei siitä mitään tulis jos kaikki hiivaepäilyn vuoksi pyytäs labraan päästä.

mut eikö hiivan oire oo kutina. mulla ei oo kutina. mulla on epämiellyttävä tunne alapäässä ikään kuin kirvely/polte. mulla ovulaatio meneillään just limaa tulee paljon mutta mun mielestä se on jotenkin vihertävää.

[QUOTE="a.p";25679759]mut eikö hiivan oire oo kutina. mulla ei oo kutina. mulla on epämiellyttävä tunne alapäässä ikään kuin kirvely/polte. mulla ovulaatio meneillään just limaa tulee paljon mutta mun mielestä se on jotenkin vihertävää.[/QUOTE]

joo joka paikassa sanotaan että hiivaan kuuluu kutina.mulla se oli ihan sietämätöntä kirvelyä ja kipua. kokeilin ekana hiivalääkettä ja sillähän se sit menikin ohi.sen kyllä huomaa aika pian alkaako hiivalääke auttaa,ja jos ei,sitten voipi mennä sinne lääkäriin. (tosin jossain sanottiin,että jos on ensimmäinen hiivaepäily,pitäisi käydä lääkärissä kumoamassa muut mahdolliset taudit) itse en käynyt koska oireet oli niin selkeät...vähän sen jälkeen koin vielä virtsatietulehduksenkin,ja se se on kamalaa!

[QUOTE="a.p";25679759]mut eikö hiivan oire oo kutina. mulla ei oo kutina. mulla on epämiellyttävä tunne alapäässä ikään kuin kirvely/polte. mulla ovulaatio meneillään just limaa tulee paljon mutta mun mielestä se on jotenkin vihertävää.[/QUOTE]

Minulla lähes aina hiiva oireilee juurikin epämiellyttävä tunteena ja kirvelynä alapäässä. Alapää on suorastaan kosketusarka, harvoin kuitenkaan kutisee. Canestan combi auttaa minulla ainakin hyvin. Ja samoin ne tabletit mitä lääkäri määrää.

Elämäni ensimmäinen hiivatulehdus minulla tuli pari vuotta sitten kahden perättäisen antibioottikuurin seurauksena. En tajunnut asiaa ihan heti koska en moista ole tähän ikään mennessä koskaan kärsinyt. Sen näkee kyllä alapäästäänkin sitten kutinan ja epämiellyttävän tunteen lisäksi, ainakin mulla oli semmosta kummallista vaaleaa töhnää häpyalueella.

Myös minulla tunne oli enemmän sellaista kirvelyä ja polttelua mutta jonkinlaista kutinaa myös. Kyllä sinun ap kannattaa se hiivakuuri ottaa nyt ensin. Mainittu canestan combi on hyvä lääke.

valkoista töhnää en ainakaan havainnut....

bepanthen ainakin tuntui nyt hetkeksi helpottavan tuota epämiellyttävää tunnetta..

eniten mua häiritsee tuon ovisliman vihertävyys voiko se johtua hiivasta?

Yhteistyössä