Kiva työharjoittelupaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nilla"

Vieras
omistaja(nainen) kiroilee. Kun kysyn jotain, tai olen jotain tehnyt hänen mielestään väärin nalkuttaa tosi ynseäll ääänellä että saa sitä järkeäkin käyttää(useamman kerran) juu saa mutt ajos ei minkäännäköistä opastusta anneta hommiin,en voi tietää talon tapoja,vaikka olenkin vastaavassa paikassa työskennellyt ja siellä en ikinä kuullut tehneeni väärin, ja nyt nalkutetaan vittumaisesti pikkujutuista.

sit ku tauolla juteltiin niitä näitä niin mitätöi ihan täysillä sen mitä mä sanoin(ja oletettavasti kun asia liittyi minuun niin mä varmaan tiedän itse paremmin kuin vieras akka asiani).

Eräs päivä mittani tuli täyteen ja latasin takasin, sain melkein huudot(en siis ollut kovin veemäinen,kuhan totesin että luulis pystyvän samaan aikaan puhumaan kun käsillä jotain tekee,minä ainakin pystyn, ja hän veti herneet nenään.

Kyse oli siis siitä että eläimet tappeli enkä tiennyt miten minun kuuluisi toimia,kun en edes tiennyt että niitä oli kaksi siellä,kun ei oltu kerrottu, niin menin kysymään neuvoa. Vastaus tuli vihaisella ja vittumaisella äänellä että näyttääkö siltä että minulla on kesken jotakin tähän totesin tuon mitä yllä kirjoitin ).

Siis apua miten älytöntä kohtelua, tosi korrektia

Kyllä niitä muita harjoittelupaikkoja aina löytyy! Otat yhteyttä ohjaajaasi koulussa ja kerrot epäasiallisesta esimiehestä. Aina löytyy joku ratkaisu kun vain itse on asialla. Ei se opiskelu voi yhteen huonoon harjoittelupaikkaan kaatua. Tsemppiä! Toivottavasti asia selviää!

Ja jos ei uutta harjoittelupaikkaa löydy tämän harjoittelujakson ajalle niin luulisi että sen voi suorittaa tarpeen vaatiessa myös kesällä tai jonain muuna ajankohtana.

Yhteistyössä