Alkuperäinen kirjoittaja Vips:
Alkuperäinen kirjoittaja Johannina:
Alkuperäinen kirjoittaja vips:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauhistunut:
Oltiin tytön 11kk kanssa menossa lähijunaan täällä Helsingissä ja odotettiin hissiä alhaalla, kun hissi sitten tuli ja sisällä oli kaksi kundia jotain touhuamassa. Oli kiire, ja tokaisin jätkille että "ootteko te nyt tulossa vai menossa". Vasta silloin huomasin, että toinen kundi oli juuri vetämässä piikkiä pois käsivarrestaan ja hissistä poistuessaan sanoi mulle "sori mutta piti vaan saada tikku pois rännistä".
Inhottavaahan tuo on :/ Ja harmillisen usein tuota näkee..
No enpä ainakaan mä ole nähnyt, vaikka Helsingissä asun, ja ihan tavallisella alueella asutaan, ei missään hienostokaupunginosassa.
Ap:lle, mikä paikka oli kyseessä?
Aijaa? No kyllä mä olen muutamia kertoja joutunut piikityksiä todistamaan, enkä edes asu Helsingissä. No ehkä olen sattunut vääriin paikkoihin, vääriin aikoihin.. Mutta tietenkin, jos sinä et ole nähnyt, niin eihän kukaan muukaan sitten.
Korjaan hieman: en ole PÄIVÄLLÄ nähnyt missään moista, vaikka olen asunut Helsingissä jo pitkään, asunut eri puolilla kaupunkia ja aina käyttänyt metroa / junaa.
YÖAIKAAN olen kyllä joutunut näkemään esim. ravintoloitten vessoissa niin ränni- kuin nokkahuumeiden käyttöä ja huomannut että joissain baareissa jengi polttaa ruohoa ihan pöydässä. Mutta mielestäni on iso ero nähdä tätä yöaikaan esim. baareissa tai jossain Helsinginkadulla, kuin keskellä kirkasta päivää.