V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kippe:Mun mielestä toi Helsingin Assan seutu on niin epämiellyttävää paikkaa. Onneks ei tartte siellä liikkuu. Paitsi silloin kun on ihan pakko saada siitä Kompassi-tason irtsarimyymälästä karkkia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Johannina:Alkuperäinen kirjoittaja kippe:Mun mielestä toi Helsingin Assan seutu on niin epämiellyttävää paikkaa. Onneks ei tartte siellä liikkuu. Paitsi silloin kun on ihan pakko saada siitä Kompassi-tason irtsarimyymälästä karkkia.![]()
Mun mielestä päiväsaikaan rautatieaseman seutu ei ole mitenkään erityisen epämiellyttävä, mutta iltaisin kyllä. Päivisin mua ei inhota liikkua siellä yhtään, olen jo vuosikausia kulkenut aseman kautta kaikki työmatkani.
Alkuperäinen kirjoittaja vips:Alkuperäinen kirjoittaja Kauhistunut:Oltiin tytön 11kk kanssa menossa lähijunaan täällä Helsingissä ja odotettiin hissiä alhaalla, kun hissi sitten tuli ja sisällä oli kaksi kundia jotain touhuamassa. Oli kiire, ja tokaisin jätkille että "ootteko te nyt tulossa vai menossa". Vasta silloin huomasin, että toinen kundi oli juuri vetämässä piikkiä pois käsivarrestaan ja hissistä poistuessaan sanoi mulle "sori mutta piti vaan saada tikku pois rännistä".
Inhottavaahan tuo on :/ Ja harmillisen usein tuota näkee..
Alkuperäinen kirjoittaja january:Mä olen törmännyt muutamaan otteeseen tuohon täällä "villissä idässä". Uskomattomin juttu oli Puotilan ostarin kulmalla, kun kaksi kundia oli just säätämässä neulan kanssa niin vanhempi nainen käveli ohi ja oikein pysähtyi siihen kohdalle ja alkoi huutaa että miten tekin kehtaatte tehdä tuollaista keskellä päivää, menisitte edes sinne huumeluolanne ettei tarttisi täällä ihmisten ilmoilla tuommoista tehdä, ja ne teidän neulatkin jää pyörimään aina muitten vaivoiksi.
Siinä loksahti paitsi kundien myös sivullisten suut auki! Tosin tää muija oli sen näköinen että oli varmaan aikoinaan vetänyt itsekin ties mitä... En jäänyt seuraamaan miten tilanne jatkui.
Alkuperäinen kirjoittaja Johannina:Alkuperäinen kirjoittaja kippe:Mun mielestä toi Helsingin Assan seutu on niin epämiellyttävää paikkaa. Onneks ei tartte siellä liikkuu. Paitsi silloin kun on ihan pakko saada siitä Kompassi-tason irtsarimyymälästä karkkia.![]()
Mun mielestä päiväsaikaan rautatieaseman seutu ei ole mitenkään erityisen epämiellyttävä, mutta iltaisin kyllä. Päivisin mua ei inhota liikkua siellä yhtään, olen jo vuosikausia kulkenut aseman kautta kaikki työmatkani.