Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Koira käytetty ja mahasuolistotulehdus sillä on. Tai ainakin näin se päätteli ku mahaa tunnusteli. Sai piikin oksentelua vastaan. Antibioottikuurin sai myös + tabuja oksentamisen estämiseksi + canikur pro tahnaa! Pitäis mennä kuulemma ohi kolmessa päivässä mutta jos vielä viikon päästä samat oireet niin sit takaisin. Ruokaa ja vettä saa kuulemma antaa ihan normaalisti..
Jotain tämmöstä mä tossa ounastelinkin... Seuraile tosiaan tilannetta ja herkästi takaisin jos tuntuu ettei tropit auta, mutta luulis kyllä auttavan. Toi on aika äkäinen tulehdus jo, mä kyllä aloittaisin ihan sillä perus-ripuliruokavaliolla enkä antais yhtään mitään muuta ainakaan tänään, huomenna jo riisiä. Kuulostaa vaan aika rajulta alkaa antaa tavallista ruokaa vielä tässä vaiheessa kun suolistosta vuotaa veri... Kyllä ne ohjeet on järjestäen olleet että kun riisin keitinvesi pysyy, voi antaa riisiä, kun vatsa on kunnossa niin normiruokaa - sikäli kun näitä tapauksia on mun tielleni sattunut.
Ja nyt noin voi siis tehdä ihan turvallisesti kun koira saa kuitenkin canikuria ohjeiden mukaisesti, sillä pysyy tasapainotila suht hyvin yllä.
Paranemisia sinne! Ja sen verran vielä, että jos toi sama ralli uusii nyt sanotaanko kuukauden-parin sisällä, niin otapa eläinlääkärisi kanssa puheeksi toi linkissä mainitsemani loinen.