Kivat kalorit... =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja painoa pudottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

painoa pudottava

Vieras
Oon ihan innoissani syönyt välillä töissä noita Hesen kanawrappeja, kun tuo Hese tuossa vieressä on...
Olen tähän päivään saakka LUULLUT tämän tuotteen olevan suht kevyt, mutta tänään sitten katsoin tarkemmin...

http://www.hesburger.fi/tuotteet?menu=20&tuote=14

Oli aika lähellä ettei lentänyt oksu :( Siis tuossa on melkein saman verran kun jossain hampurilaisessa.... :( :(
Loppu tuon wrapin syöminen just siihen paikkaan.......

Kaikessa hyvässä on paljon kaloreita :( sorry vaan. Myös tuo "tortillalätty" ei ole mitään maailman kevyintä ruokaa, melkein saman verran kaloreita kuin pastassa/riisissä.

Oonko mä ainut jonka mielestä tossa ei ihan tajutonta energiamäärää ole.. :/
Tuo määrä tulee hyvin helposti jo parista voileivästäkin, taikka normaalista ruokalautasellisestakin. Olettaen ettei noita syö montaa samalla kerralla :whistle:

Ja sitten ihmetellään miksei laihduta kun syödään vaan kaikkea muka kevyttä. Vehnälätty, maustettu kana, juustoa, majoneesia, ei juurikaan kasviksia. Mikä siitä tekisi kevyen tai terveellisen?

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Oonko mä ainut jonka mielestä tossa ei ihan tajutonta energiamäärää ole.. :/
Tuo määrä tulee hyvin helposti jo parista voileivästäkin, taikka normaalista ruokalautasellisestakin. Olettaen ettei noita syö montaa samalla kerralla :whistle:

Mulla normikulutus on 2100 kcal per pv, eli 4 kpl noita ja loppupäivä vettä :o On se nyt kuitenkin aika paljon, kun ajattelee miten vähän siinä on vatsantäytettä :/

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
..melkein saman verran kaloreita kuin pastassa/riisissä.

Siis täh? Miten pastassa tai riisissä ois paljon kaloreita tollaseen verrattuna? :o

No tää on taas tätä, kun ei voi muka tavallista ruokaa syödä. Meillä käytetään valmisruokiakin, mutta syödään perusruokaa. Välillä herkutellaan esim. pizzalla, sipsillä ja namilla. Kevyttuotteita käytetään paljon. Ihan normaalipainoisia ollaan, enkä edes kovin harrasta liikuntaa. Mun mielestä mikäään yksipuolinen dietti ei ole järkevä. Ainoa kunnon tapa laihtua on syödä säännöllisesti ja ehkä lisäksi liikkua.

Yhdessä vehnätortillassa on noin 115 kcal. Joten normaali annos 2 dl riisiä vastaa kahta vehnätortillaa. No jokainen tietenkin itse valitsee, kumpaa mielummin syö... Mutta ei kannata ajatella, että tortillalätty olisi erityisen kevyt saati sitten sen sisältö.

Yhteistyössä