kiveskohju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toive
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

toive

Uusi jäsen
30.09.2004
6
0
1
Selailin jonkun verran noita sivuja, mutta en löytänyt keskustelua kiveskohjusta. Eli meillä lapsettomuutta nyt melkein kolme vuotta, ja todennäköisesti lapsettomuus johtuu miehen kiveskohjusta. Se tukittiin kolme kuukautta sitten.

Onko täällä ketään samassa tilanteessa? Ja olisi mukava kuulla onko leikakuksesta ollut hyötyä? Siemenneste näyte pitäisi viedä nyt tutkittavaksi, ett onko parantunut laatu leikkauksen jälkeen...

Meillä miehellä sama vaiva, mutta ei niin paha et vaatis leikkausta. Spermassa pientä vikaa, lähinnä liikkuvia ja ok rakenteisia vähän, liikkumattomia paljon siis. Mut on sanottu et se ei laske hedelmöittämiskykyä kuin vähän. Mun vikojen takia ollaan hoidossa. Mulla pco. Toivotaan siis parasta! Miehelle olisi todella vaikeaa mennä leikkaukseen, naisena kun on jo tottunut olemaan värkki levällään parikin kertaa viikossa lekurin pöydällä... :laugh:

Meillä miehellä sama ongelma. Kiveskohjut leikattiin viime marraskuussa. Ennen sitä oli siittiöitä nolla. Maaliskuussa oli uusi näyte, jossa oli siittiöitä muutama. Hoitaja sanoi, että onhan siitä vähän ollut apua. Mut tiedä nyt sitten oliko vai ei. Nyt emme tiedä jatkoja, kun paperimme lähetettiin KYS:iin eikä ole sieltä kuulunut vielä mitään. Kerro millaisia tuloksia teille sitten tulee.

mun miehellä kanssa mutta silti normaalia paremmat määrät ja lähes kaikki oikeanmuotoisia ja liikkuvia. Vikaa olikin minussa, mutta silti tuli luomuplussa!
Eli kohjut ei aina tarkoita että sperma olisi heikkolaatuista.

T rv 13+3

Yhteistyössä