Kiviä, kiviä, kiviä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Aloin viikonloppuna kaivaa maata tosta keittiön ikkunan alta pois. Tarkoituksena olis tehdä siihen "kukkapenkki". Päälimmäisenä siinä kasvaa heinää/vanhaa nurmikkoa. Sen jälkeen on savea. Sen jälkeen savi-multaseosta, joka on täynnä isoja kiviä. Olen kaivanut vasta ihan pienen osan siitä ja nyt ole löytänyt jo varmaan 20 kivimöhkälettä. Hidasta hommaa, mutta kyllä se vielä valmiiksi tulee. =)
 
Kivien kaivaminen ei ole kivaa. Me ollaan 2 vuotta kaivettu edellisten asukkaiden jäljiltä kiviä jotka on olleet kukkapenkin reunuksina mutta sitten uponneet sinne maahan. Naapuri sitten näki kun niitä kaivettiin ja tarjoutui ottaaan kivet. Niitä olikin useampikin kottikärryllinen.
 

Similar threads

Yhteistyössä