Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:ei siellä oo kauppoja
vieläkös möhkispöhkis asuu siellä?itse muuttanut 12 v sitten pois..tuli kyllä käytyä joka kesä ja talvi,kunnes äiti muutti muualle..
Joo,talvet oli kun jossain jumalan selän takana ois asunuAlkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:ei siellä oo kauppoja
vieläkös möhkispöhkis asuu siellä?itse muuttanut 12 v sitten pois..tuli kyllä käytyä joka kesä ja talvi,kunnes äiti muutti muualle..
Eipä täällä kovin kummosia kauppoja ole, mutta kyllä niistä aina kummasti jotain löytyy![]()
Ite käyn muissa kaupungeissa shoppailemassa sillon tällön. Ens kuussa heltsinkiin.
Täällähän mie asustan, eikä oo tiedossa että pois muutettas =) Ihana paikka näin kesäisin,tosi nätti.
talvet onkin sitten asia erikseenniinku jossain vaiheessa mainitsinkin
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Joo,talvet oli kun jossain jumalan selän takana ois asunuAlkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:ei siellä oo kauppoja
Eipä täällä kovin kummosia kauppoja ole, mutta kyllä niistä aina kummasti jotain löytyy![]()
Ite käyn muissa kaupungeissa shoppailemassa sillon tällön. Ens kuussa heltsinkiin.
Täällähän mie asustan, eikä oo tiedossa että pois muutettas =) Ihana paikka näin kesäisin,tosi nätti.
talvet onkin sitten asia erikseenniinku jossain vaiheessa mainitsinkin
turistina puöriny siellä tosiaan viimeset vuodet
kesäkaupunkihan se on,siitä ei pääse mihinkään =) ja lörtsyt
![]()
![]()