kivuliaat supistukset rv 23+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Supisteluja ollut silloin tällöin tässä muutaman viikon ajan, mutta viime yönä heräsin todella koviin supistuksiin, jotka olivat kestoltaan noin kymmenisen sekuntia, tunnin ajan niitä jatkui ja sitten lieveni.
Mistäköhän näin ennenaikaiset supistukset voi johtua? Tuon kipuluokan supistuksia oli minulla esikoisesta synnytyksen aikana.

Nyt siis rv 23+4

Kävisin katsastamassa kohdunkaulan ja kohdunsuun tilanteen, voit olla lepoa vailla jos lapsi meinaa ruveta syntymään. Joskus kohtu ilmoittelee noin, että ei jaksa hoitaa hommaansa ja silloin on syytä levätä, levätä ja levätä. Ehkä sairaalassakin ja supistuksia estävässä lääketipassa.

Mulla oli noilla viikoilla kans tosi kipeitä supistuksia. rv 23 alkoi tulemaan ensimmäisiä ja rv 25 jouduin vuodelepoon. (onneks sain olla kotona ettei sairaalaan tarvinnut jäädä ) Vauva syntyikin jo rv 32.
Kannattaa käydä kattomassa tilanne. Tsemppiä :hug:

Tämmöinen tarina taas mulla, eli tosi kipeänä supistelujen takia kausittain tuolta puoli välin tienolta. Kotona lepäilyä on määrätty, eikä ajoittain muuta ole pystynytkään kun vaan pötkötellä. Siltikään mitää ei kohdunsuulla ollut tapahtunut kun viimeksi tutkittiin rv32. Nyt menossa rv35 ja sama meno jatkuu. Ei siis välttämättä ole vauva heti kohta syntymässä, mutta ehdottomasti tilanne kannattaa tutkituttaa ja varmasti lepo olisi paikallaan.

Yhteistyössä